Ne Aramıştınız?

21 Mayıs 2017 Pazar

Ölmeden Önce İzlemeniz Gereken 1001 Film | 32/1001


Merhaba

Bu yazıya arama motorlarından geldiyseniz muhtemelen kitabı çoktan duymuşsunuzdur ama instagram hesabımdan merak edip gelenler için açıklayayım.
Kitap marketlerde satılan ölmeden önce izlemeniz gereken 1001 film adında bir kitap var.
Ben de 2012 baskısını kendime liste edinebilirim diye düşündüm.
Ve ilk iş izlediğim filmleri elemek oldu.
Başlıktan da anlaşıldığı üzere şimdilik 32 tanesini izlemişim.
Aslında yaklaşık 10 tane daha izlediğim film olmasına rağmen haklarında hiçbir şey hatırlamadığımdan izledim diye saymadım.
Tekrar izlemeyi planlıyorum ama muhtemelen bu 10 film listemin en son izleneceklerinden olur.

Filmler hakkında her yazıda kısaca konuşuruz muhtemelen ancak 32 film hakkında konuşmak bir blog yazısı için devasa birşey olacağından şimdilik ben bu seriye bir giriş mahiyetinde bu yazıyı yazıyorum.
Her izlediğim filmin bu listeden olacağını sanmıyorum.Dolayısıyla ne kadar hızlı tamamlayabilirim bilmiyorum ama bu listeden eksilttiğim her 10 film için bir yazı hazırlayabilirim diye düşünüyorum.
Hem yazılar çok uzun olmaz hem de aralıkları çok uzak olmaz.

Şimdilik ilk hedefimi 40/1001 koyayım ben ki devamı da 10 -10 gitsin.
Ne kadar zamanda bu hedefi tamamlayarak dönerim bilmiyorum ama siz de kitabı araştırıp,belki pdf halini bulup izlediğiniz filmleri saydıktan sonra 10 film hedefi koyabilirsiniz kendinize.
Böylece dizilerin esaretinden biraz olsun kurtulup çok daha farklı kültürlere,yaşantılara ve hikayelere tanıklık edebiliriz.

Umarım bu film ve liste işi benim kadar sizi de heyecanlandırıyordur ve yaz tatilinde ne yapacağım düşüncelerinize bir alternatif olur.

Ben yazıyı bugünlük burada bırakayım siz de şimdiye kadar bu listeden kaç film izlemiş olduğunuzu ve en sevdiklerinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın! :)

Başka yazılarda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder