Ne Aramıştınız?

28 Mart 2016 Pazartesi

Sahte Dax Supergro Nasıl Anlaşılır?

Merhaba :)

Geçtiğimiz hafta Dax Supergro ile ilgili bir yazı paylaşmıştım.Ve instagramda da fotoğrafını paylaştığımda firma bana ulaştı ve kullandığım ürünün orjinal olmadığını ve kaçak yollarla Türkiye'ye sokulduğunu söyledi.


Bunun üzerine blog yazımı kaldırıp instagramda da yanlış yönlendirmek istemediğime dair bir fotoğraf daha paylaştım.

Daha sonrasında firmadan kaçak ürünleri nasıl anlayabileceğimize dair bilgi istedim ve inanılmaz bir şekilde ilgilendiler.O gün geri dönemediklerinde bilgilendirme amaçlı mail attılar.Yoğun olduklarını ancak tekrar mail atacaklarını söylediler.Ve dedikleri gibi söyledikleri zamanda geri dönüş yaptılar.

Mailin içeriğine ve nasıl anlayabileceğimize gelirsek;
Orjinal ürünlerin üzerinde "hologram" bulunması gerekiyormuş.
Bu hologramın üzerinde "DAX" yazması,hareli bir yapıda olması,hareket ettiğinde hologramda "ORGINAL" yazıyor olması gerekiyormuş.Ve en önemlisi bu etiket sökülmeye çalışıldığında tam olarak çıkmaz ve bir kısmı üründe kalırmış.

Böyle sıkıntılardan kurtulmak için watsons gibi zincir mağazalar harici parfümerilerden Dax Supergro'yu satın almamanız en güzeli.Eğer alıyorsanız da Türkiye resmi satıcısı olan "AG İç ve Dış Ticaret A.Ş" ürünü olduğuna dikkat etmeniz gerekiyor.
(Resmi satış noktalarına ulaşmak isterseniz daxmixup sitesine göz atabilirsiniz.)

Sanırım en önemlisi firma ismine dikkat etmek çünkü hologram sistemine bu kaçak firmalar sıkıntı yaratmaya başladıktan sonra geçmişler ve raflarda kalan bazı ürünlerde hologram bulunamayabiliyormuş.

Benim instagram sayfama ulaşmak isterseniz buraya
Daxmixup instagram sayfasına ulaşmak için buraya
Daxmixup sitesine ulaşmak için buraya tıkalayabilirsiniz.

Umarım bu kaçak sorunuyla başetmede biraz da olsa katkım olmuştur.Çevrenizle bu bilgileri paylaşıp bilinçlendirmeniz dileğiyle.

Benim orjinal olmayan ürünüm.
Firmanın gönderdiği orjinal ürün fotoğrafı-1
Firmanın gönderdiği orjinal ürün fotoğrafı-2

6 yorum:

  1. Merhaba ya benim aldığım dax ta hiç hindistan cevizi yağı papatya özü felan yok ama dax amblemi var

    YanıtlaSil
  2. Merhaba . hepsiburadadan dax supergro aldım .Aldığım ürünün kapağında herhangi bir türkçe yazı ya da amblem yok . Dış kısmıysa aynı . Ürün hakkında 31 yorum yapılmış ve hiç sahte diye bir yorum yapılmamış. Sizce sahte mi ?

    YanıtlaSil
  3. Bende dün aldım gratis den alın üzerinde orjinal olduğuna dair herşey yazıyor fiyat da 90 tl

    YanıtlaSil
  4. Ben aldım watsons dan barkod ve firma okey ama kapakta yazan yazılar farklı neden

    YanıtlaSil
  5. Merhaba hologram ürünün önündeyse sahtemi?

    YanıtlaSil