Ne Aramıştınız?

25 Şubat 2016 Perşembe

Wet'n Wild Rujlar | Mochalicious-Ravin Rasin


Merhabaa :)

Bugün çoğu rengi ve yapısı mac markasının rujlarına benzetilen Wet'n Wild rujlardan bahsedeceğiz.

İlk olarak her ama herkesin yakındığı şeyi söylemeden geçemeyeceğim ambalajları felaket.Kullanmadan önce abartıldığını düşünüyordum.Altı üstü ruj paketi ne kadar kötü olabilir ki diyodum.Siz de böyle diyorsanız ne demek istediğimi kullanırsanız anlarsınız.
Şöyle anlatayım rujun kapağını açarken kenarlarına değmesin diye amatör cerrah oyunu oynar gibi açmak zorunda kalıyorum.



Ama rujun tek kötü özelliği bence bu.



Bunun dışında yapısı aşırı kuru olmayan ama satin de durmayan matlıkta.Altına mutlaka nemlendirici kullandığımdan kurutma sorunu yaşamadım.Yapısını mac ile karşılaştırıcak olursam bir tık daha kuru yapıda olduğunu söyleyebilirim.Ama bu tabi mac'in hangi serisindeki rujunu kullandığınıza göre değişir.


soldaki ravin rasin-sağdaki mochalicious

Mocha-licious rengine gelirsek bizzat denemesem de internette çoğu kişinin mac-whirl ruja muadil olarak gösterdiğini okudum.Görsellerde çok benziyorlardı gerçekten.Rengi şöyle tanımlayabilirim sütlü kahvenin bir tık koyusu bej tonlu bir ruj.


Ravin Rasin ise internetteki görsellerle kanımca ilgisi bile olmayan bir renk.Gördüğüm fotoğrafların hepsinde bozluk hakim ve sopsoğuk duruyor renk.Halbuki alakası bile yok morluk lilalık hakim olan benim kullanmaktan çok hoşlandığım bir renk.




Yalnız iki rujda da üst üste çok kat geçmemeye dikkat etmek gerek.Çünkü renkler inanılmaz değişebiliyor.Hafif hafif sürülürse bu iki renk bence yeni gelen rujların arasında en güzelleri.
Fiyatları indirimsiz 10.90 tl ve yalnızca gratislerde bulunabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder