Ne Aramıştınız?

21 Nisan 2017 Cuma

Yoko Tofu BB Krem İncelemesi


Merhaba

Bugün aslında Instagram'da hakkında baya bir konuştuğum ürünü anlatacağım.
Aslında çok farklı şeyler söylemeyeceğim ama yine de burada da kalsın istiyorum.

Hayaller...

Kusurları örter
Cildi zararlı UV ışınlarından korur (SPF 30 PA ++)
Uzun süre kalıcı formülüyle gözenekleri gizler,akneleri kapatır,cilt tonunu dengeler,nem sağlar ve fazla sebumu kontrol altına alarak cildi gün boyu taze tutar.
Phytocollagen ve Tofu özüyle cilt yenilenmesini uyarır ve yaşlanma belirtilerini geciktirir.
Tüm cilt tiplerine uygundur.

Diyor ambalajının arkasında.

Gerçekler...

1.Gerçekten kusurları güzel bir şekilde örtüyor.Yapısı bir bb kreme göre daha tok.Hatta çok akışkan fondötenlere göre baya tok diyebilirim.Dolayısıyla cilde güzel tutunup güzel bir kapatıcılık sağlıyor.
2.Güneş koruması umarım sağlıyordur.Yani bunu değerlendirmem olumsuz bir durum yaşamadıkça mümkün değil sanıyorum.
3.Ürün benim elimdeki çoğu ten makyajı ürününden ciddi manada daha kalıcı.En mükemmel kalıcılık onda diyebileceğim kıyaslamaya girişemem ama eminim işinizi görecektir.
Gözenekleri gizlemek açısından ise kesinlikle benim için efsane bir ürün bu.
Kapatıcılığıyla ilgili konuşmuştuk zaten ona tekrar değinmeyeyim.
Nem sağlar konusundaysa şöyle açıklayayım.Nemlendirici uygulamışsınız gibi bir nem beklemeyin.Ama ürün cildinizi kurutup gerim gerim germiyor.Bir bb krem nemliliğinde.
Sebum dengesine gelirsek cildi cidden yağlı olan kişiler bu konuda ne düşünür asıl o önemli ancak bence memnun kalabilecekleri şekilde yağı dengeliyor.Ben herhangi bir sorun yaşamadım yapı ve doku bakımından da yağlı ciltlerin sevebileceğine inanıyorum.
4.Yaşlanma belirtilerini geciktirme etkisini görebileceğim kadar uzun süre denemedim ürünü o yüzden ne desem yalan olur.
Cilt yenilenmesi konusunda da bir gözlemim yok açıkçası.Sonuçta kapatıcı bir ürün ve ben bakım yapmasını beklemiyorum.O nedenle o açıdan gözlemlemedim ve sadece ten makyajı ürünü olması yönüyle değerlendirebilirim.

Genel olarak toparlayacak olursak...

Ürünün yapısı bence harika.Benim en sevdiğim yönü gözenekleri bir bb kreme göre aşırı iyi gizlemesi ve cildin dokusunu mükemmelleştirmesi.
Kapatıcılığı ise bana zaman zaman fazla bile geldi diyebilirim.Çok tok ve yoğun yapıda olduğu için fazla kaçarsa 'cakey' görüntüye bile sebep olabilir.Ben süngerle uygulamayı çok seviyorum.Hem yapısı biraz incelmiş oluyor hem de duruşu çok daha doğallaşıyor.
Son olarak benim için ve bir çoğunuz için bir dezavantajından bahsetmek istiyorum.
Rengi.
Malesef ürünün tek renk seçeneği var ve başka markaların ürün renklerinde genellikle en açık iki üç rengi kullanıyorsanız size de muhtemelen çok koyu ve turuncu gelecektir.
Ben çözümünü yazın kullanmakta ve kışın kullanıyorsam ya bir nemlendirici kremle karıştırarak ya da çok açık fondötenlerimle karıştırarak kullanmakta buldum.

Olumlu olumsuz yönlerini değerlendirip karar vermek size kalmış.

Umarım işe yarar bir yazı olmuştur.
Başka yazılarda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder