Ne Aramıştınız?

19 Nisan 2017 Çarşamba

Sevgili Günlük | 19 Nisan 2017 - Günlük Tutmaya mı Başlıyoruz?


Merhaba

Bu başlık ne demiş olabilirsiniz.
Umarım demişsinizdir ve şuan yazımı okuyorsunuzdur.

Malum vlog kavramı oluştu oluşalı bazı kişiler belirli aralıklarla video çekip hayatlarını bizimle paylaşıyorlar.
İzlemeye bayılıyorum.Çok severek takip ettiğim sayısız kanal var.
Ben de dedim ki ben neden blogumda yapmıyorum?

Şimdilik aklımda günlük olarak yaşantımı,neler yaptığımı,nerelere gittiğimi,neler izlediğimi paylaşmak var.
Ancak okulun yoğun olduğu dönemlerde sevgili günlük bugün sabah erken kalktım,kahvaltı ettim,okula gittim,eve geldim yazmak istemediğim için aksatabilirim.
Hoş onun dışında da hayatımı çok renkli bulmayabilirsiniz.Yaptığım şeylerin farklı bulunmasından çok interaktif bir günlük tutmayı amaçlıyorum.
Dolayısıyla yeri gelir sorduğunuz bir soruyu bu yazılarda cevaplarım yeri gelir bir üründen bahsederiz yeri gelir beğendiğim bir cafeden söz ederiz bakarsınız ilişkilerden konuşuruz ya da akademik konulara değiniriz.

Biliyorum büyük bir kesim okumaktansa video izlemeyi tercih ediyor ama ben bunu blog üzerinden yapmaya çalışacağım.
Umarım seversiniz.
Umarım katılırsınız ve desteklersiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder