Ne Aramıştınız?

19 Nisan 2017 Çarşamba

Flormar Lip&Cheek 02 | Reddish Orange


Merhaba

Bugün Flormar'ın hem yanaklara hem de dudaklara uygulamak amaçlı üretilmiş ürününden söz etmek istiyorum.
Tercih edebileceğiniz bir sürü farklı ton var.Mürdümlerden tutun turuncuya kadar bulabilirsiniz.

Ben ise bugün kırmızıya çalan bir turuncu renginden bahsedeceğim.
Neden bu rengi tercih ettim?

Çünkü farkettim ki hep doğal duracak pembe ve leylak tonlarını barındıran renklerde dönüp dolaşıyorum.Farklı makyajlar için böyle daha canlı renklere ihtiyaç duyduğum için bu rengi aldım ancak siz tabi ki çok daha doğal duracak tonlara yönelebilirsiniz.
Ben de en kısa zamanda farklı tonlarını da denemeyi planlıyorum.

Yapısı nasıl?

Bildiğiniz krem allık dokusunda.Ancak sürdüğünüz zaman çoğu krem allıkta kalan yapışkanlık hissi kalmıyor sanırım yapısının standart bir krem allıktan daha sert olmasından kaynaklı.
Sürerken ben parmağımı üzerine bir iki kere değdirip ürünü yanaklarıma bırakıyorum ve hızlıca elimle yayabildiğim kadar yayıp,dalgalı görüntü kalırsa bir allık fırçasıyla geçiyorum üzerinden.
Genellikle dalgalı görüntü kalmıyor çünkü ben çıplak cildime uygulayacaksam bir bazın üzerine,fondöten kullanacaksam da ıslak dokulu bir ürünün üzerine uygulamayı tercih ediyorum.
Bazı zamanlar unutup sabitleyici pudrayı uyguladıktan sonra bu ürünü sürmek zorunda kalınca doğal olarak dalgalanma sorunu yaşıyorum.

Peki pigmentasyonu?

Açıkçası ben aldığımda bu kadar canlı bir rengin pigmentasyonunun bu kadar iyi olacağını düşünmemiştim.
Daha gloss yapıda olacağını ve rengin daha az belirgin olacağını düşünmüştüm.
Ama yanılmışım.
Ambalajda ne renk görüyorsanız parmağınızı dokundurduğunuzda gördüğünüz renk de aynı.
Dolayısıyla fırçayla kullanacağım diyorsanız fırçanızın seyrek olmasına dikkat etmelisiniz.
Parmakla uygulayacaksanız da dikkat edin eliniz çok fazla üründe gezinmesin.
Unutmayın ki az uygulanmış ürünü tekrarlamak kolaydır ama bu kadar iddialı bir rengi seyreltmek biraz uğraş gerektirebilir.

Fark ettiyseniz hep sadece allıkmış gibi davrandım bu ürüne çünkü tamamen benim renk tercihimden dolayı ruj olarak bu ürünü çok sık kullanmıyorum.
Ama siz bu tonları kullanıyorsanız severek kullanacağınıza eminim.
Çünkü yazmak için ruj olarak evde bir kaç kez denediğimde kalıcılığından,pigmentasyonundan ve ruj gibi dudakta tabaka halinde fark edilmemesinden çok memnun kalmıştım.
Farklı renk seçeneklerini edindiğim an ben de ruj olarak sıkça kullanacağım.

Umarım keyifli ve faydalı bir yazı olmuştur.
Başka yazılarda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder