Ne Aramıştınız?

14 Nisan 2017 Cuma

Pembe Gül İlhamlı Makyaj | Pink Rose Inspired Makeup Look


Merhaba

Sonunda güneş yüzünü gösterdi ve her yer çiçek doldu.
Ben de baharın güzelliğinden faydalanıp çiçeklerden ilham alınmış makyajlar hazırlamaya karar verdim.
İlk olarak beyaz lalelerden ilham alarak hazırladığım makyajdan sonra bugün de pembe güllerden esinlendiğim bir makyaj paylaşmak istiyorum sizinle.

Güller sanıyorum ki çiçek dilinde her farklı tipine ve rengine farklı anlamlar yüklenmiş en geniş anlam skalasına sahip çiçek türü.Pembe güller ise her tonunda yine farklı anlam barındırmakla beraber birçok kişiyle genel olarak mutluluğu,narinliği,romantizmi ve naifliği anımsatıyor.
Belki de bu yüzden en solgun pembeler gelin çiçeklerinde en çok tercih edilen çiçeklerden.

Ben de bu makyajda sade,romantik ama gülün karakterinden gelen yoğun bir görüntü oluşturmak istedim.

Dolayısıyla ten makyajımda kadife doku sağlayacak bir bazı uyguladıktan sonra ince ve ışıltılı bir fondöteni kullandım.
Kapatıcımı geniş bir v çizecek şekilde uyguladıktan sonra pembe yansımayı en iyi verdiğini düşündüğüm likit aydınlatıcıyı bolca elmacık kemiklerimin üzerine uyguladım.

Sonra ise stick formda bir kontür ürününü yanaklarıma ve alnımın köşeli yerlerine uygulayıp güzelce dağıttım.Daha sonra daha temiz bir görüntü yakalamak adına bir süngere bolca transparan pudra alıp kontür yaptığım hattın altına çizgi şeklinde bıraktım.Aynı şekilde göz altlarıma da uyguladığım v şeklinde pudrayı bıraktım.
Onları yaymadan beklerken bu sırada kontürü sabitlemek için pudra bir ürünle üzerinden geçtim.
Bunu transparan pudradan sonra yaptım ki etrafa dökülen tozları pudrayla birlikte süpürebileyim.

Daha sonra transparan pudralar yüzümde öylece beklerken göz makyajıma geçtim.Gül kurusu tonlarında solgun bir pembeyi katlanma bölgesine ve alt kirpik dibime uyguladım neon canlılığında bir pembeyi de çok az miktarda üzerine uyguladım.Gülün rengine atıfta bulunmak istedim.
Sonrasında aynı sebepten yanaklarımda kullandığım likit aydınlatıcıyı gözümün katlanma bölgesine kadar olan şişkin bölgeye uyguladım.Bir karıştırma fırçasıyla geçişlerini yumuşattım ve pudra yapıda pembe ışıltılı bir farı da daha yoğun bir parlaklık sağlamak için likit aydınlatıcının üzerinden geçtim.

E tabi romantik görüntüyü eyeliner sürmeden yakalamak zor.Çok kalın ve uzun kuyruklu olmayan,çiçeğin naifliğine uygun bir eyeliner uygulamaya çalıştım.Kirpiklerimle bütünlüğü sağlamak adına da üst göz içime siyah kalem geçmeyi unutmadım.
Maskaramı da alt ve üst kirpiklerime sürüp yanaklarımı renklendirme kısmına geri döndüm.

Yüzümde oturmasını beklediğim transparan pudraları geniş bir fırça yardımıyla süpürdüm ve makyajıma uygun tonlarda seçtiğim pembe bir allığı ne kontürün ne de aydınlatıcının üzerine çok bulaştırmadan sadece yanaklarımın şişkin kısmında bıraktım.

Kaşlarımı da bir önceki makyajıma nazaran daha özenlice doldurup daha net bir şekilde taradım.

En son olarak da gül kurusu,soluk nude bir ton tercih etmek yerine çiçeklerin gipsy ruhundan hareketle net bir pembe ruju uygulayıp gözümde kullandığım neon pembe farla üzerinden geçtim.

Umarım makyaj ve çiçek arasında kurmaya çalıştığım bağlantı ve oluşturmaya çalıştığım görüntü hoşunuza gitmiştir.
Başka yazılarda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder