Ne Aramıştınız?

1 Mart 2017 Çarşamba

Bahara Yakışacak 5 Ruj Önerisi



Merhaba

Baharın ilk gününde başlıktan da anlaşıldığı üzere 5 tane ruj önerisi paylaşacağım sizinle.
Aslına bakarsanız her mevsimde ağırlıklı olarak bu rujları çok severek kullanıyorum ancak yapıları renkleri gereği bahara apayrı yakıştıklarını düşünüyorum.

Hemen duruşlarını koyarak soldan sağa başlayayım.

Gosh 003 Antique

İnstagramda ne zaman paylaşsam ya da hangi gün kullandıysam mutlaka adı sorulan bir ruj bu.
Kahveliği ve lilalığı baskın bir nude diyebilirim tanımlamak adına.
Yapısı mat ama kupkuru değil.Ben altına dudak bakım ürünü kullanmadan bile rahatlıkla kullanıyorum.
Kesinlikle rengi dolayısıyla bahar için bakmalısınız bu ruja.

Maybelline 630 Velvet Beige

İndirimlerde popüler ürünleri bulmak konusunda aşırı şanslıyım galiba.
Aldıktan sonra bende gören her arkadaşım bu ruju ne kadar aradıklarını söylediler bana hep.
Çünkü bir ara aşırı popülerdi instagamda.
Yapısı satin diyebileceğim şekilde kremsi ve rengi için de bej ve hafif pembelik içeren nude diyebilirim.
Dolayısıyla yapısı ve rengi nedeniyle bahara çok uygun bir seçenek.

Nyx 529 Thalia

Kullandığım rujlar arasında rengi en soğuk duran nude rujlardan diyebilirim bunun için.
Soğuk lila olarak da tanımlayabilirim.Ne kadar doğru bilmiyorum ama bir Mac ruja muadil olduğu da söyleniyor ayrıca.
Müthiş kalıcı bir ruj değil bu sanırım aşırı kremsi olmasından kaynaklı.
Yine de aşırı uygun fiyatıyla günlük olarak kesinlikle denenebilecek bir ruj.

Mac Chili

Bu rujdan blogda kaç sefer bahsettim inanın bilmiyorum ama gerçekten her mevsim çok severek kullandığım turunculuğu baskın bir kiremit tonu.
Sonuçta her zaman kahveli pembeli nude tonlar kullanmak istemiyoruz.
Koyu rujlar arasında özellikle kırmızıya günlük olarak çok güzel bir alternatif.
Kullanımı yapısı gereği çok daha kolay,rengi de bahara yakışacak şekilde canlı.
Biraz yüksek fiyatlı olsa da imkanınız varsa denemenizi tavsiye ederim.

Wet'n Wild In the Flesh

Ambalajlarını bir kenara bırakırsak hiçbir eksisi yok bence bu ruj serisinin.
Özellikle bu In the Flesh rengi gül kurusu tonuyla bahara aşırı yakışacak bir renk.
Mat yapısıyla da kalıcı bir sonuç istediğinizde tercih edebilirsiniz.
Aynı zamanda allık olarak da çok güzel bir ton olduğundan yanaklarınıza da uygulayıp çok daha uyumlu bir makyaj yakalayabilirsiniz.

Benim gözümden bahara en çok yakışan rujlar bu şekilde.
Çoğu birbirine yakın tonlar olsa da temelinde dudakta farklı duran rujlar.Dolayısıyla birini alacağım diyorsanız minicik bir rehber olsun istedim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder