Ne Aramıştınız?

2 Mart 2017 Perşembe

The Pink Ellys Far Paleti | Nude


Merhaba

Bugün de The Pink Ellys markasının bir far paletini paylaşmak istiyorum sizinle.
Elime geçeli baya bir süre oluyor o yüzden bazlı bazsız gündüz gece her türlü kullandım ve yorumlamaya hazır olduğuma inanıyorum.

Öncelikle renklerinden bahsedeyim.
Renkleri birbiriyle aşırı uyumlu toprak tonları gibi doğal ve sıcak tonlar içeriyor.
Aydınlatıcı gibi kullanabileceğiniz 3 farklı renk içerdiği gibi sıranın sonlarına doğru çok daha koyu makyajlar çıkarabileceğiniz tonlar geliyor.
Benim en favorilerimse Rose,Pearl ve Sahara renkleri.


Farların pigmentasyonu oldukça iyi.
Açık renklerdeki ışıltı güzel karışmışken koyu renklerde simler bir tık belli oluyor.Zaten koyu renkler yaldır yaldır sim değil sürdüğünüzde kayboluyorlar ama içlerinde simleri mutlaka fark edeceksiniz.
Ve açık renklerin dağılması koyu renklere oranla çok çok daha iyi.Hatta bence baya iyi.
Koyu renkler ise -koyu renk derken son 2 renkten bahsediyorum hep- homojen dağıtmak için bir tık çaba istiyor.
Kalıcılıklarından bahsetmek gerekirse bazsız ortalama kalıcılıktayken bazla gün sonuna kadar kesinlikle dayanıyor.


Gelelim benim için bu ürünün eksisine.
Ben tozutmayı aşırı dert eden bir insan değilim.Fırçaya alırken dikkatli davranıp gerekirse parmaklarımla uygularım ve sorun etmem bunu.
Ama bu far paleti aşırı tozutuyor ve dökülüyor.
Göz altıma günlük pedleri kesip yapıştırmak durumunda kalıyorum ya da ten makyajından önce kullanıp cildimi temizlemek zorunda kalıyorum.

Çok büyük bir dert mi?
Tabi ki değil ancak satın alacağınız ürünü tüm yanlarıyla değerlendirmeye çalışıyorum ve sizin için büyük bir eksiyse bilin istedim.

Cosmohome mağazalarından veya cosmohome'un internet sitesinden ürüne ulaşabilirsiniz.
Normal fiyatı 48 lira iken genellikle indirimde oluyor bu ürünler.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder