Ne Aramıştınız?

21 Şubat 2017 Salı

Loreal Paris Highlighter | Icy Glow


Merhaba

Bugün aldığımdan beri elimden ve dilimden düşüremediğim bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere.
Başlıktan da anladığınız gibi Loreal Paris markasının likit aydınlatıcılarından Icy Glow adlı renginden söz ediyorum.

Daha doğal durduğu için ve toz aydınlatıcılar gibi istemediğim yerlere bulaşmadığından likit aydınlatıcılar ilgimi çekmeye başladı.Bir blog yazarı arkadaşımda da bu ürünün Nars'ın ünlü Copacabana adlı ürününe oldukça benzediğini okuyunca ilk fırsatta edinmek istedim.

Gelelim ürüne,

Ürün ambalajı sayesinde kontrolü kolay bir uygulama sağlıyor.Aniden fazla çıkan aydınlatıcıyla baş etmek durumunda kalmıyorsunuz incecik bir başlıktan geliyor ürün.
Rengi hafifçe pembeye kaçan gümüşi bir ton,dolayısıyla ben morlara pembelere aşırı yakıştırıyorum rengini.
Kalıcılığı ise oldukça başarılı.Altına sürdüğünüz ürüne de bağlı olmakla beraber benim ten makyajımın üzerinde hatırı sayılır bir süre kalıyor.Nereden baksanız 6 - 8 saat diyebiliriz buna.
Verdiği aydınlığı tanımlamam gerekirse de sim sim durmayan güzel bir yansıma elde edebiliyorsunuz diyebilirim.
Rengini aşağıdaki fotoğraftan görebilirsiniz.

Alttaki Loreal Paris Highlighter

Onun dışında nasıl kullandığımdan da bahsedeyim biraz.

Eğer ışıltılı bir fondöten kullanmıyorsam makyaj altına kullandığım baza biraz bu aydınlatıcıyı karıştırıp cildimde aydınlık bir taban oluşturuyorum.Ten makyajımı yaptıktan sonra da yüzüme bakıldığında aydınlık durması gereken yüzümün yüksek yerlerine tekrardan uyguluyorum.

Fakat ışıltılı bir fondöten kullanıyorsam ya da nemlendiricimin verdiği ışıltı bana yeterli geliyorsa ten ürünüme karıştırmıyorum ve direk ten makyajımın üzerine uyguluyorum.

Ürünü uygularken fırça kullanmıyorum.Direk parmaklarımla dağıtıyorum çünkü bence daha iyi dağıtıyor ve eğer pudra kullanacaksam bu ürünün üstüne kullanmayı tercih ediyorum.Çünkü pudra uyguladığım yerlere bu ürünü bıraktığımda dağıtırken güzel yayılmadığını düşünüyorum.

Son olarak da fiyatından bahsetmem gerekirse indirimsiz hali 60 liraya yakınken indirimle 32 liraya düşüyor.
Hakediyor mu diye soracak olursanız da benim gibi makyaj yaptığınız hergün kullanacaksanız kesinlikle değer.Ama kırk yılın başı aydınlatıcı kullanacağım diyorsanız başka alternatiflere de bakabilirsiniz.

Umarım keyifli ve faydalı bir yazı olmuştur. :)

1 yorum: