Ne Aramıştınız?

28 Kasım 2016 Pazartesi

Uygun Fiyatlı Makyaj Çantası Oluşturalım


Merhaba

Bugün uygun fiyatlı sayılabilecek ürünler içeren bir çanta oluşturmaktan konuşacağız bugün.
Ama en baştan söylemek istiyorum malesef indirimsiz dönemde gratis,watsons gibi uygun fiyatlı ürün sattığı düşünülen kozmetik marketlerde birçok ürün bizim düşündüğümüz uygun fiyat skalasına girmiyor.
Bunlar mı uygun fiyatlı derseniz gerçekten hak veririm.
Ama şöyle de birşey var ki çok sık yapılan indirim dönemlerinde bahsedeceğim ürünlerin çoğunu hatta muhtemelen hepsini neredeyse yarı fiyatına alabilirsiniz.
Aceleniz yoksa gayet uygun fiyatlı bir çanta olabilir yani bu.

Girizgahtan sonra çantaya bakabiliriz.

Ten Ürünleri

Fondöten/Bb Krem

Günlük olarak fondöten kullanmayı seviyorsanız fondöten sevmiyorsanız bb krem tercih ediyor olabilirsiniz.
İki daldan da bir ürün önermem gerekirse
Fondöten seçimim kesinlikle binlerce kez bahsettiğim Affinitone fondöten olur.
Bb kremde ise çok yağlı bir cildiniz yoksa Pure Beauty markasının Bulgarian Rose adlı ürününü önerebilirim.
Affinitone fondöteni ben indirimde 16.75 liraya,Pure Beauty Bb kremi ise yine indirimde yaklaşık 20 liraya almıştım.

Kapatıcı

Kapatıcı konusuna gelirsek benim göz altlarımla ilgili çok büyük bir sorunum olmadığı için bu zamana kadar çok ürün denemiş olmasam da son dönemde yeni çıkan Maybelline Age Rewind kapatıcıyı severek kullanıyorum.Çok kişinin sevdiğini de biliyorum.
Çok nadir sevmeyen duydum onlar da çok koyu göz altlarına sahip olduklarını yazmışlardı.
Onun çözümünün de kapatıcı olmadığını birçoğumuz biliyoruz artık.

Allık/Bronzer

Essence markasını duymayanımız yoktur.
İndirimsiz olarak 8 liraya allık bulabileceğiniz bir marka.
İndirimde 4 liraya allık edinmişliğim de oldu.
Çok kalıcı değil belki ama renk seçenekleri oldukça güzel.
Onun dışında eğer farklı seçenekler isterseniz Wet'n Wild markasının allıklarına ve bronzerlarına bakabilirsiniz.
Yine de favorin hangisi derseniz Sleek markasından Sahara allığı söylerim.
İndirimde yakalarsanız 17 liraya edinebilirsiniz.
Başka başka renkleri de mevcut tabi.
Ben sadece benim favorimi söyledim. :)

Göz Makyajı

Far

Far olarak eğer bir palet almayı düşünmüyorsanız sevdiğiniz renkleri içeren bir paleti kendiniz oluşturabilirsiniz.
Hem renk seçenekleri oldukça fazla hem de çoğu rengin yapısı harika.
Günlük olarak bir tane katlanma bölgesine geçebileceğiniz banko bir renk birkaç tane de beğendiğiniz renkte far alırsanız hazır paletlerden daha hesaplı olacaktır.
Masraftan kaçınıyorsanız 8 liraya sadece tekli farları alıp paleti almayabilirsiniz ayrıca.

Eyeliner

Her yönüyle sevdiğim bir eyeliner var ki The Balm markasının Schwing eyelinerı.
Bu zamana kadar her eyeliner sorana gözüm kapalı bu ürünü tavsiye ettim.
Ancak şimdi bir seçenek daha sunabilirim.
O da Maybelline markasının master precise curvy eyelinerı.
Henüz kuruma hızını test edememiş olsam da çok hızlı kurursa sizi güncellerim.
İndirimde Schwingi 19,Maybelline curvy eyelinerı ise 17 liraya edinebilirsiniz.
Bu arada söylemeliyim ki curvy eyeliner sürmesi çok daha rahat bir ürün.

Maskara

Korkmayın Maybelline Black Drama demeyeceğim.
Ama Maybelline markasının rocket volum maskarasına bakabilirsiniz.
Ben en çok onu seviyorum.

Ve kesinlikle Gosh markasının iki rimelini de yabana atamam.
Biri Boombastic Swirl Xxl bir diğeri ise Beyond Real.
İndirimde Rocket Volum 15,Boombastic 18,Beyond Real ise 7 liraya kadar düşüyor.


Sanırım makyajlarımızda çeşitliliği en çok götüren kalem ruj.
Ben almayı da farklı farklı kullanmayı da gerçekten çok seviyorum.
O yüzden size tek bir marka söyleyemem ama en favorilerimden bahsetmem gerekirse,

Biraz uygun fiyatlı favorilerim tadında bir yazı olsun istedim.
Umarım keyifli ve faydalı bir yazı olmuştur.
Sorularınız ya da önerileriniz olursa yorum bırakabilirsiniz.
:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder