Ne Aramıştınız?

27 Kasım 2016 Pazar

Sadece Maybelline Ürünleriyle Makyaj


Merhaba

Şöyle bir göz atınca aslında ne kadar çok Maybelline markasını kullandığımı farkettim.
Ve baktım ki tam bir makyaj çıkarabiliyorum oturup bütün makyajımı sadece Maybelline ürünleriyle yapayım istedim.
Üstelik yalnızca iki fırça kullanarak yaptım,yani fırçasız makyaj sayılabilecek bir makyaj da oldu.
Hızlıca makyajı nasıl yaptığıma geçelim çünkü bolca fotoğraf içeren bir yazı olacak.

Öncelikle Affinitone fondöteni kullandım.Ben bu fondöteni ellerimle yedirmeyi seviyorum.Güzel yayılıp cilde oturduğunu düşünüyorum.

Daha sonrasında kasırgalar kopartan kapatıcı Age Rewind'ı sürdüm.Göz altlarımdan burun kanadım boyunca bir v çizerek uyguladım.
Bu üründen blog ya da instagramda hiç bahsetmedim ama biraz kullanayım inceleme yazısını paylaşacağım.


Ten makyajını şimdilik bırakıp göz kapağıma Color Tattoo'lardan Creme de Nude rengini sürdüm.

Ondan sonra allığımı katlanma bölgesine bir karıştırma fırçası yardımıyla uyguladım.Çünkü elimde olan farların hiçbiri mat değildi.


Göz kapağımın şişko kısmının da yarısına görselde gördüğünüz paletin pembe bronz olan rengini parmağımla uygulayıp,dış köşeden bir fırça yardımıyla en koyu olan rengi geçtim.


Daha sonra eyelinerımı ve maskaramı sürerek göz makyajımı bitirdim.


Allığımı ve rujumu da sürerek tüm makyajı bitirmiş oldum.

Toasted Brown

Bir de Maybelline nasıl bir marka diye soranlar oluyor bana.
Markaları genellememek gerekir diye düşünsem de şimdiye kadarki Maybelline ürün incelemelerimden anlaşıldığı gibi genel olarak sevdiğim bir marka.
Her ürününe kefil olamam ama uygun fiyatlı markalar arasında çok ürününü başarılı buluyorum.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Yorumlarınızı bekliyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder