Ne Aramıştınız?

29 Kasım 2016 Salı

Minik Bir Sohbet


Merhaba

Bugün biraz sohbet edelim istiyorum.
Kendini,kafanı değiştirmek ve mutlu olmak hakkında.
Geçtiğimiz sene aslında çok da mühim olmayan,bazılarınızın dertlerine haksızlık edecek şeylere takıldım.
Olmak istediğim yerde olmadığımı hissettim,kendim için hiçbirşey yapmadığımı hissettim,yakın çevremle sıkıntılar yaşadım.
Bariz sıkıntılar değildi.
Görünürde kimseyle kavga etmedim ama bana iyi gelmeyen bir yanı vardı ve ben bunu sıkıntı olarak adlandırıyorum.

Daha sonra bu zamana kadar benden milyon kez duyduğunuz It's a Wonderful Life filmini izledim.
İzleyenler bana katılır mı bilmiyorum ama kendime haksızlık ettiğimi farkettim.
Ve o filmi çok içselleştirdim.
İzlerken çok ağladım.
Hala anlatırken gözlerim dolar.

İzlerseniz film hakkında söylediklerim belki daha anlaşılabilir ve makul gelir.
Çünkü resmen ancak filmlerde olduğunu düşündüğümüz 'bir film izledim hayatım değişti' olayını yaşattı bana.

Sonrasında ise yaptıklarıyla bana ilham olan bir arkadaşımla tanıştım.Önem verdiği şeyler,fikirleri,yaptıkları ve yapmak istedikleri aslında benim de yapmak istediklerimdi ve istediklerimin,fikirlerimin absürd olmadığını farkettirdi.
İyiki tanışmışız ve samimiyet kurabilmişiz.

Şimdilerde ise kendime daha fazla vakit ayırmaya başladım.
Bakım değil kastım,kişisel gelişim adı altında toplanılan birkaç şey yapıyorum.
Bunlar ekstrem şeyler de değiller.
Hiç denemediğim şeyleri denemiyorum ya da aksiyon dolu bir hayatım yok.
Sadece kendime birşeyler katmaya çalışıyorum.
Gerek filmler izleyerek gerekse kitap okuyarak.
Bazen dil gelişimime ağırlık vererek.

Ve bütün bunların yanında yapabildiğim ölçüde beni huzursuz eden şeyleri hayatımdan çıkararak.

İnanın 'sen bir güzelleşmişsin' , 'ne kadar iyi gözüküyorsun' lafını kaç defa duydum.
Değişen hiçbir fiziksel özelliğim yok.
Boyum aynı,kilom aynı,makyajım değişmedi...
Sadece huzurluyum.

Beni mutlu edecek şeyler yapıyorum.
Bu benim için yukarıda yazdığım şeylerken sizin için tamamen farklı bir sürü şey olabilir.
Becerebildiğiniz kadar mutlu olacağınız şeyi yapın.

Yaşım ve yaşamım gereği hayat dersi,tavsiyesi verebilecek konumda değilim ancak bana iyi gelen şeyleri yazmak istedim.
Muhteşem yaratıcı oldukları için değil,belki sadece bir kişiye ilham olabilmek için.

2 yorum:

  1. Zor hayat zor hep mutsuz edecek seyler cikar en iyisi hafife almak dalga gecmek onla💙

    YanıtlaSil