Ne Aramıştınız?

14 Ekim 2016 Cuma

Eklips Metal Seri Far Fırçası



Merhaba

Bugün aynı seriden elimde olan son fırçayı anlatmak istiyorum.
Beyaz,sentetik kıllı bir far fırçası bu.Ürünü fırçaya alabilirseniz dağıtması güzel oturtması da başka fırçalara kıyasla iyi ancak bence bir sorunu var ki ürünü fırçaya almak çok zor bu fırçayla.

Başka fırçalarla 1 kez gezdirdiğinizde gelen toz ürün bu fırçayla ortalama 3 kez gezdirmeyle geliyor.Ve bu kullandığım toz farın yapısına göre değişmedi malesef.Birçok ürünle denedim.

Ancak krem ürünleri,belki krem burun kontürünüzü yeri gelirse kapatıcınızı oturtabileceğiniz bir fırça.

Toz farlar için kullanabileceğiniz bir far fırçası arıyorsanız memnun kalacağınızı sanmam ama krem ürünlerle başarılı bir sonuç alırsınız.
Toz ürünlerde yine eklips markasının tahta saplı far fırçasını öneririm.

Baya bir zamandır kullanıyorum oldukça da sık yıkadım ve dökülme sorunu da yaşamadım.

Fiyatı 10 lira ancak indirimlerle daha uyguna edinebilirsiniz.

Bu seriden diğer ürünlerin linkleri;
Triangled Fondöten Fırçası
Kontür Fırçası
Pudra Fırçası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder