Ne Aramıştınız?

15 Ekim 2016 Cumartesi

Essence Allık | Silky Touch - 40 natural beauty


Merhaba

İnstagramda kaç kez paylaştım bu ürünü bilmiyorum ama uygun fiyatı,rengi ve yapısıyla benim çok hoşuma giden bir ürün bu.
Sevdiğimi yazının en başında söyledim şimdi ürünü inceleyelim biraz.

Pudra formda ne çok yumuşak ne de çok sert olmayan bir allık.Rengi çok hafif kahvelik de barındıran doğal bir pembe.İçerisinde de ışıltılar var.Işıltılara sim değil küçük yansımalar demek isterdim ama malesef küçük de olsa simler.

Esmer tenlerde kendini çok belli edeceğini düşünmüyorum ancak buğday ve açık tenlilere güzel bir allık alternatifi.Aynı zamanda çok rahatlıkla far olarak kullanabilirsiniz.

Kalıcılığına gelirsek malesef ki zayıf.Uyguladıktan 2-3 saat sonra cildinizde yalnızca simleri kalabiliyor.Ancak fiyatı sebebiyle buna katlanabiliriz sanıyorum.

Pigmentasyonu ise orta şeker diyebilirim.

Fiyatı ise 8 küsür lira olmakla beraber ben Rossmann'da belli markaların belli renklerde yaptığı indirimle 4 liraya almıştım.Severek kullanıyorum.İndirimde ya da indirimsiz olarak bulduğunuzda bakmanızı tavsiye ederim.Farklı renkleri farklı serileri de mevcut. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder