Ne Aramıştınız?

13 Ekim 2016 Perşembe

Kiko Pudra Fırçası


Merhaba

Bugün aslında baya önce almış olduğum bir üründen bahsetmek istiyorum.
Fotoğraftan ve başlıktan da anlaşıldığı üzere bir pudra fırçası bu.
Açıkçası almadan önce ününü duyduğum bir ürün değildi.Zaten Kiko da Türkiye'ye yeni gelmişti ve indirim masaları yeni kurulmuştu.
Ben de indirim masalarının birinde bu ve daha birçok fırçayla karşılaştım.
Yüzde 70 gibi bir indirim olunca da kaçırmak istemedim.

Fırça sapının metalik görüntüsü itibariyle çok şık duruyor.Ama sapı başka metalik görüntülü fırçalar gibi plastik ve hafif değil.Hangi materyalden yapıldığını bilmemekle beraber bir fırça için baya ağır diyebilirim.Kılları ise gerçek kıl değil ve inanılmaz sık,başlığıyla muhafaza etmezseniz de görseldekinden daha yayık ve geniş bir uca sahip oluyor.

Ben genellikle kapatıcı özellikli pudralarımı uygularken bu fırçayı tercih ediyorum.Ürünü cilde güzel oturttuğuna inanıyorum.
Başka pudra fırçaları allık,bronzer gibi ürünleri uygulamaya da yatkın olabiliyor.Ama bu fırça genişliği itibariyle çok büyük bir yüzünüz yoksa buna müsade etmeyecektir.

Hiçbir şekilde kıl dökülmesi gibi bir sorunla da karşılaşmadım.Kısacası benim baya memnun kaldığım fırçalardan oldu diyebilirim.Daha uzun bir süre boyunca kullanabileceğimi biliyorum.

Ürünü tekrardan bir mağazada görmedim ama ambalajı dolayısıyla koleksiyon ürünü gibi sınırlı sayıda olan ürünlerden olduğunu düşünmüyorum.Yolunuz düşerse mutlaka bakmanızı öneririm.

Fiyatına gelirsek ben dediğim gibi baya büyük bir oranda indirimle 26 liraya almıştım.
Denk gelirsem diğer fırçalara da mutlaka bakacağım.Sizin de bakmanızı öneririm.Güzel ve kaliteli fırça alternatifleri olduğunu düşünüyorum.

Umarım keyifli ve faydalı bir yazı olmuştur. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder