Ne Aramıştınız?

21 Eylül 2016 Çarşamba

Kalyon Tırnak Eti Temizleyici

Merhaba

Bugün işinize yarayacağını düşündüğüm bir ürünü anlatmak istiyorum.


Uzun bir zaman önce evde manikürümü nasıl yaptığımı anlatan bir yazı yazmıştım.
O dönemden önce Kalyon markasının başka ürünlerini de denemiştim ancak bu ürünü o yazımdan sonra keşfettim.
Ürünün amacı tırnak etlerinizi yumuşatarak tırnağınızdan itmeyi kolaylaştırmak.
Tırnak etlerinize sürüp 3 dakika bekletiyorsunuz.3 dakikanın sonunda hafif yağımsı olan ürün kuruyor ve bir çubukla etlerinizi geri itmeniz gerekiyor.
Ben ittikten sonra ellerimi bir de tırnak etlerimi parmaklarımla geriye doğru iterek kremliyorum ve biraz bekliyorum.
Sonrasında oje süreceksem tırnak yüzeyimi asetonlu pamukla temizliyorum ve ojemi sürüyorum.
Ellerimi yıkamayı tercih etmiyorum çünkü krem sabunsuz suyla tırnak yüzeyimden arınmıyor.Sabun kullandığımda ise tırnak etlerim yeniden kuruyor.



Uzun lafın kısası fiyatına göre oldukça işlevsel bir ürün olduğunu düşünüyorum.Her oje sürüşümden önce kullanıyorum.Tırnak etlerim aşırı kurumuş ya da sertleşmişse bazen tırnak etlerimi çatal uçlu kesiciyle sıyırıyorum.

Ürünün fiyatı 6 lira.Gratis,watsons veya aklınıza gelebilecek çoğu kozmetikçide bulabilirsiniz.
Ama söylemem gereken birşey var ki yeniden alacak olsam turuncu renkteki yağını tercih ederdim.
Yine de pahalı muadillerine karşı denemeye değer bir ürün.Memnun kalacağınıza inanıyorum.