Ne Aramıştınız?

22 Eylül 2016 Perşembe

Nyx Hot Singles Eyeshadow | Butterscotch - 4

Merhaba

Bugün Nyx tekli far serimin dördüncü rengini sizinle paylaşmak istiyorum.


Aslında bu renk seriden ilk aldığım renkti ancak biraz daha kullanayım,biraz daha deneyeyim belki kullanmanın bir yolunu bulurum diye diye ertelemiştim.
Gördüğünüz üzere rengi herkesin tercih edeceği günlük makyajlarında kullanabileceği bir renk değil.Aslında benim de değil ancak blog için farklı makyajlar yaparım umuduyla almıştım.Biraz da renginin farklı duracağını hayal etmiştim.
Ama tam bir fiyasko oldu.

Seride elimde olan farlardan yapısını en beğenmediğim far bu oldu.
Tebeşirimsi,pigmentasyonu diğerlerine nazaran daha az.
Rengi ambalajda durduğu kadar koyu değil daha açık sarı duruyor gözde.
Altına baz uyguladığımda bile rengini kurtaramadı diyebilirim.
Ayrıca kolayca farklı renklerle kombinlenebilir bir ton da değil.Sadece spesifik makyajlarda ihtiyacınız varsa ve bu tonda bir sarı arıyorsanız tercih edebilirsiniz.
Onun dışında ben tercih etmezdim.


Parmağımla bastırarak ürünü alıp elime sürdüğüm hali bu şekilde.Fırçaya ne kadar gelmediğini siz düşünün.Belirgin bir duruşu olmadığı için sarılık geçiriyor gibi bile durabilirsiniz.

Fiyatı yine diğer renkler gibi 8 lira.

Serinin diğer renklerini okumak isterseniz;
1 - Flustered
2 - Happy Hour
3 - J'adore

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder