Ne Aramıştınız?

7 Ağustos 2016 Pazar

Bim - Ritüel De Beaute Siyah Nokta Bantları

Merhaba

Hepimizin dönem dönem siyah noktalarla savaşması gerekebiliyor.
Çoğu kişi de bunu çeşitli bantlarla yapıyor.
Açıkçası bu zamana kadar diğer bantlarla ilgili okuduğum kötü yorumlardan sonra hiçbirisini deneme ihtiyacı hissetmemiştim.İşe yarayacaklarını düşünmüyordum ve gereksiz pahalı geliyordu.



Daha sonra sosyal medyada Bim'in burun bantları oldukça ünlendi.Bir tane kötü yazı okumadım hakkında.
O yüzden ben de denemek istedim.
Şimdi gelelim gerçekten işe yarıyor mu kısmına.
Şöyle birşey var ki herkesin cilt yapısı aynı değil.Ve malesef herkesin siyah nokta diye adlandırdığı şeyler aslında gerçek manada siyah nokta da değil.
Siyah noktalar daha çok gözenek içini doldurmuş kir gibi gözükürken siyah nokta olarak adlandırılan diğer şey ise üzerini cildin örttüğü bir kabarıklık,pütür olarak gözükür.
Eğer siz ikinci durumda bu bantlardan medet umuyorsanız muhtemelen bir işe yaramayacaktır.
Ama açık bir gözeneğin içini doldurmuş gibi gözüken durumda çok rahatlıkla siyah noktaya yapışıp cildinizden alabilir.
Dolayısıyla eğer kullanıp bir işe yaramadığını düşünüyorsanız sebebi bu fark olabilir.

Onun dışında bant kullanacağımız zaman gözeneklerimizi öncesinde açmamız gerekir ki bunu da yüzümüze buhar tutarak sağlayabiliriz.Bu ekstra bir adım olmaktan çıksın istiyorsanız da banyodan çıktıktan sonra bandınızı kullanabilirsiniz.
Bunun dışında kullanma talimatına uyduğunuz müddetçe işe yaramayacağını sanmıyorum.

Bu ürünü diğer markalarla kıyaslayamam belki ancak ben bu bantlardan oldukça memnunum.Başka markaları denemeye niyetim de yok açıkçası.
Son olarak da bir pakette 6 adet bant bulunuyor ve fiyatları 4.5 lira.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder