Ne Aramıştınız?

5 Ağustos 2016 Cuma

Nyx Hot Singles Eyeshadow | Flustered - 1

Merhaba

Nyx farları aslında bir palet oluşturduktan sonra yazmayı planlamıştım ancak böyle aldıkça tekli tekli paylaşmanın daha uygun olacağını düşündüm sonradan.
O yüzden bugün Flustered rengiyle başlamak istedim.


Öncelikle yapısından bahsedeyim.Ne çok kremsi ne de çok kuru bir yapısı yok.Pigmentasyonu oldukça yerinde ve farı çok rahatlıkla dağıtabiliyorsunuz.
Daha net bir renk elde etmek için fırçaya ürün aldıktan sonra fırçanızı ıslatıp kullanabilirsiniz.Ancak ıslak fırçayı fara sürmemenizi öneririm.
Ayrıca ürünü eğer ıslak kullanacaksanız kuruyken bir sürüp sonra netleştirmek istediğiniz yere ıslak haliyle sürerseniz daha güzel bir uygulama olur.
Yoksa ıslak farı dağıtmakta zorlanabilirsiniz veya istemediğiniz kadar yukarılara fazla pigment taşıyabilirsiniz.

Bütün bunların dışında aşırı bir tozutma sorunu yok.Yanaklarınızdan far temizlemek zorunda kalacağınızı sanmıyorum çoğu farın aksine.

Ben bu farı genellikle tüm göz kapağıma katlanma bölgesinin çok üstüne çıkmadan sürüp dış köşelerini bordo veya kahverengi bir farla belirginleştirerek kullanmayı seviyorum.
Herkesin de rahatlıkla kullanabileceği bir ton olduğunu düşünüyorum.


Eğer uygulanmış halini görmek isterseniz instagram hesabımı takip edebilirsiniz.
Son olarak da fiyatından bahsedeyim.Bu tekli farları 8 liraya alabilirsiniz.
Biliyorum online alışverişi olmadığı için biraz sıkıntı olabiliyor ama umarım en kısa zamanda açılır. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder