Ne Aramıştınız?

8 Ağustos 2016 Pazartesi

Blogger Etkinliğinde Hediye Edilenler - 1

Merhaba

Dün hiç beklemediğim bir fırsatla blogger etkinliğine dahil olma şansım oldu.
Ve birçok markadan gelen ürünler hediye edildi.
Lafı uzatmadan ürünlere geçeyim zaten kullandıkça blogda detaylıca yer alacaklar. :)

Mediwell
Bu miniş dudak balmları uzun zamandır dikkatimi çekiyordu.Etkinliğe sponsor olmaları beni oldukça mutlu etti diyebilirim.El,ayak,topuk ve dudak kremi de cabası oldu.
Beyaz tüpteki dudak balmını deneme fırsatım oldu.Bir süre kullandıktan sonra daha net konuşabilirim ancak ilk izlenim olarak beğendiğimi söylemeliyim.
Mediwell'in instagram hesabına buradan ulaşabilirsiniz.
Google'da arayarak sitesine gidebilirsiniz ancak ben bugün yazımda instagram hesaplarının linklerini vereceğim. 


Revox
Son dönemde at kuyruğu şampuanları ünlenmişken denemek için oldukça heyecanlandığım bir ürün oldu.Detaylı incelemesini mutlaka yapacağım.Revox instagram sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.Daha önce at kuyruğu şampuanlarını duymadıysanız da araştırmanızı öneririm.

  

LeSoleil
Bu şampuanı daha önceleri kullanma şansım olmuştu ve detaylı incelemesini blogda yapmıştım.
Bu nedenle bu şampuanı sizlerden birine instagram üzerinden yapacağım çekilişle hediye edeceğim.
Blog yazımı okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.
LeSoleil'in instagram sayfasına ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.


Vissmate
Etkinliğin sponsorlarından biri de Vissmate idi.
Bu daha çok anneme yarayacak tabi.
Vissmate'in instagram sayfası için de buraya tıklayabilirsiniz.


Forte İletişim
Başlık olarak ürünlerin mi yoksa sponsorun ismini mi atmalıyım bilemedim ama sonradan sponsora karar verdim.
Denemeyi oldukça merak ettiğim Splat diş macunu ve Le Petit Marseillais duş jellerini hediye ettiler her birimize.
Duş jellerinin de birini hediye edeceğimi belirtip buraya da Forte İletişimin instagram sayfasının linkini bırakayım.
Bu arada söylemeden geçemeyeceğim özellikle pembe ambalajlı olan duş jeli harika kokuyor.


Otaci
Gül suyunu hepimiz dönem dönem tonik olarak kullanıyoruz.Ben de çok severek kullanıyorum açıkçası.
O yüzden çok makbule geçen hediyelerden biri de bu set oldu benim için.
Sabun ise sivilceli ciltler ve kepekli saçlar içinmiş.
Bu seti bulursanız almanızı daha denemeden önerebilirim.
İnstagram sayfası ise burada.


Fitnut
İsminin esprisine bayıldığımı söylemeliyim.
Bildiğimiz fıstık ezmelerinden daha farklı ve doğal olduğu çok belli diyebilirim.
Üstelik şeker ilavesi de yok.
İnstagram hesapları için buraya tıklayabilirsiniz.


Ogobongo
Beni tanıyanlar bilir eğer bu çorap hediye olarak gelmeseydi ve ben bir yerde denk gelseydim alırdım.
Siz de instagram sayfasına bir göz atmalısınız.
Çok güzel hediye bile olabilecek çoraplar bulabilirsiniz.
İnstagram hesaplarına buradan ulaşabilirsiniz.