Ne Aramıştınız?

13 Mart 2016 Pazar

Günlük Göz ve Dudak Makyajım

Merhaba :)

Dün paylaştığım günlük ten makyajım yazımda bahsettiğim gibi bugün günlük göz ve dudak makyajımı yazmak istiyorum.

Lafı uzatmadan göz makyajından başlayayım.



Ten makyajı dahilinde zaten kapatıcımı sürmüş oluyorum.Üzerine mutlaka ama mutlaka wet'n wild ın brule adlı farı gibi bir far uyguluyorum.Bu hem gözümün üstündeki damarları az da olsa dengeliyor.Hem de üzerine başka farlar süreceksem zemin oluşturuyor.
Bu fardan sonra genellikle nude tude paletindeki sultry gibi bir rengi (yazısı ve swatchı blogumda mevcut aşağıda linkini bulabileceksiniz.) gözümün katlanma bölgesine dağıtıyorum.Bu yalnızca eyeliner süreceksem de yaptığım birşey.Verdiği etkiyi seviyorum.

Daha sonra o gün canım yalnızca far sürmek istiyorsa bu sultry renginin üzerine daha koyu bir renkle iyice belirginleştirip,tam göz kapağımın üzerine açık renkli bir far uyguluyorum.Bazen bu far mat bazen de ışıltılı oluyor.Eğer bu kısma da koyu renk sürecek olursam hem dağıtması zaman alabiliyor.Hem de daha çok smoky eyes makyajına benziyor.

Eğer farımın üzerine eyeliner da süreceksem yine katlanma bölgemi belirginleştiriyorum.Ama bu defa gözümün kenarına bir kart veya kağıtla engel koyuyorum.Bu eyeliner süreceğim yerin kuyruğunu belirlemekte işime yarıyor.
Daha sonrasında belirginleştirdikten sonra mat bir açık renk kullanıyorum.Bu defa ışıltılı farı göz kapağıma uygulamıyorum.Çünkü üstüne eyeliner sürdüğümde alttaki ışıltılı far eyelinerın rengini bozuyor.Duruşunu değiştiriyor.Mat açık renkten sonra eyelinerı sürüp daha sonra göz pınarlarıma aydınlatmak istiyorsam ışıltılı rengi sürüyorum.

Daha sonrasında tabi ki maskara sürüp bitiriyorum.

Anlatınca uzun ve detaylı gibi gözükse de uygulaması en pratik göz makyajı bence bu ikisi.

Dudak makyajı dediğim bildiğiniz ruj.Sadece eğer ayırırsam başlıklandıramayacaktım. :)



Ruj sürmeden önce dikkat ettiğim bir iki şeyden bahsedeyim.
Altına mutlaka nemlendirici uyguluyorum.Mutlaka bir diş fırçasıyla dudaklarımın üzerinden geçiyorum.Ve bir daha nemlendiriyorum.
Tabi bunları tüm makyaja başlamadan önce yaptığım için ruj sürene kadar biraz kendine geliyor dudaklarım.O gün hangi ruju süreceksem de onu muhakkak fırçayla sürüyorum.Böylece dudak kalemiyle uğraşmamış oluyorum.

Yarın yüz şekillendirme yazımda görüşmek üzere. :)

Son olarak kullandığım ve yazdığım ürünlerin linklerini yazayım.
Schwing Eyeliner için buraya
Nude Tude Far Paleti için buraya
Balm Voyage 2 Paleti için buraya
Eyeliner ile ilgili yazılarımdan fixliner yapımı yazım için buraya,mac fluidline'larım için buraya,ve eyeliner nasıl sürülür yazım için buraya tıklayabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder