Ne Aramıştınız?

27 Nisan 2017 Perşembe

Tekli Farlar | Kiko Smart Eyeshadow 12 Numara


Merhaba

Bu ürünü aldığımdan beri instagramda yaygara koparıyorum.
Rengine bayılarak aldığım bu ürüne fiyatı,yapısı ve duruşu da eklenince favori farlarımdan olduğunu söylemek zor değil.
Ama yine de hakkında konuşmak için kullanmayı beklemem gerekti.
Ürün Kiko markasının Smart serisinden tekli farı.Benim aldığım 12 numarası.
Yapısı renk renk farkediyor mu bilmiyorum ama çok güzel başka renk seçenekleri de mevcuttu.
Ben elimde benzeri olmayan bu rengi tercih ettim.



Ürün ışıltılı yapıda.Işıltıları küçük simler gibi ama beni duruşu rahatsız etmiyor.Hatta baya beğeniyorum.
Yapısı ise ne çok yumuşak ne de çok sert.
Fırçayla uygulamak pigmentasyonunu biraz zayıflatsa da ben parmağımla göz kapağıma oturtarak uygulamayı çok seviyorum.Ve o şekilde pigmentasyonunu beğeniyorum da.
Fırçayla uyguladığımda göz çevreme biraz dökülüyor ama parmakla uyguladığımda böyle bir sorunla hiç karşılaşmadım.
Kalıcılığı ise bazla çok rahat tüm gün kullanabileceğiniz seviyede.
Rengi ise benim için çeşit çeşit kahvelerle,turuncularla,kızıllarla kullanabileceğim türde.

Siz palet yerine tekli far almayı ne kadar tercih ediyorsunuz bilmiyorum ama yaklaşık 10 liraya edinebileceğiniz bence başarılı tekli farlardan biri bu.
Farklı renklerine de mutlaka bakmanız gerek bence.
Her makyaja uyacak renkler var koleksiyonda.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Başka yazılarda görüşmek üzere :)

1 yorum:

  1. parmakla uygulanması daha hoş oluyor bu tarz simli farların gerçekten

    YanıtlaSil