Ne Aramıştınız?

15 Ekim 2015 Perşembe

Heliocare Compact 50 spf İncelemesi

İyi akşamlaar :)
Güneş korumasının yaz kış ne kadar önemli olduğunu bilmeyenimiz yok,gözardı edenimiz çok. Geçen seneye kadar ben de çok dikkat etmiyordum açıkçası ama şimdi korkuyorum.
Rouccutane kullanırken de bu bir mecburiyet.Ben de bu ürünü kullanayım kapatıcılıkla korumayı bir arada çıkarayım dedim.

Heliocare compact 50 faktör ürünü ortadan yoğuna kapatıcılığa sahip.3 farklı tonu var fair,light,brown olmak üzere.Ve kuru/yağlı ciltlere özel ayrı iki çeşidi var.Fondoten olarak kullanmaya uygun bir ürün ama bir kaç sıkıntısı var.
Ben almadan önce araştırırken bereketli olduğunu okumuştum ancak ben yemediysem bilmeden hiç bereketli bulmadım.Her gün kullanmadan dibini gördüm çok kısa sürede.Üstelik bir fondoten ve güneş kremine göre aşırı olmasa fiyatı uygun değil.Ortalama 80 tl satış fiyatı eczanelerde. Internet sitelerinde daha uyguna bulabilirsiniz tabi.Üstüne pudra uygulamadan kullanmak için biraz fazla yapışkan ama pudra uygulasanız da ilaç kullanıyorsanız gözeneklerinizi tıkamak istemiyorsunuz.Ayrıca şunu da belirtmeliyim ki kokuya hassasiyetiniz varsa belirgin bir kokusu var.Seveni de sevmeyeni de olabilir.
Ürünü sevmeme bir sebep de süngerini koymak için bir gözü daha olması.Genel olarak sevdimle sevmedim arasında bir ürün.Bereketli olsa bir taşla iki kuş misali bayılarak kullanırdım ama şimdi kıyamıyorum ki. :)
@diyersenem instagram hesabından bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder