Ne Aramıştınız?

14 Ekim 2015 Çarşamba

Lancome Hypnose Drama Maskara İncelemesi

Merhaba :)
Seveni çok olan bir rimel olsun bugünki konum.
Uygun fiyatlı ürünleri deneyip sevmeyip değiştirme rahatlığımız olduğu için bu rimele öncelik vermek istedim.
Ben ki makyaj malzemeleri içinde en çok tükendiğini düşündüğümden rimele çok fazla para vermekten hoşlanmıyorum.Bu da hediye gelmeseydi sanırım ben almazdım.Ya da özel bir gün için alırdım.Çünkü çoğu pahalı maskaranın verdiği etkiyi uygun fiyatlı ürünlerin de sağladığına inanıyorum.
Hypnose dramaya gelirsek alırken artı eksisinin iyi hesaplanması gerektiğini düşünüyorum çünkü gün içinde dökülme yapıyor.Ben waterproof olanını kullanmıyorum belki de bu sebeptendir ama bu fiyatta bir maskara waterproof olmasa da akmamalı,dökülmemeli diye düşünüyorum.Siyahlığına gelirsek tabiyki simsiyah bir maskara.Ancak bana kalırsa tek olumlu yanı bu.Hacim verdiği ve belli bir miktar uzattığı da doğru ancak çok çok ıslak bir ürün olduğu için aşırı topaklanıp kirpikleri birbirine yapıştırıyor ve böyle topaklı hacimli kirpiklerin 90larda kaldığına inanıyorum.
Sonuç olarak tabi ki dünyanın en kötü rimeli diyemem.Berbat hiç diyemem.Ancak fiyat kalite oranına bakarsak daha kullanılabilir rimellerin olduğunu düşünüyorum.Örneğin avon-big&daring,maybelline rocket volume,loreal telescopic,deborah 24 ore,essence'in bir kaç maskarası.Ve daha bir sürü uygun fiyatlı maskara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder