Ne Aramıştınız?

16 Ekim 2015 Cuma

3 MAC Fluidline | Jel Eyeliner

Merhabaa :)
Her gün paylaşım yapmaya çalıştığım için hakkında konuştuğum ürünleri minimal tutmaya çalışıyorum.Bugünki ürünler de mac-fluidline jel eyelinerlerin 3 farkli rengi olsun dedim
.Bunlar blacktrack,phlox garden ve our secret olacak.Phlox garden ve our sercret sanırım koleksiyon ürünü ama bahsetmeden geçemeyeceğim.
Blacktrack
Simsiyah mat ve sabitlendikten sonra alt göz içi veya üst göz içinden bile akmayan bir ürün.Dolayısıyla göz kapağınızın üstüne bulaşmıyor.Yumuşak yapısı var.Ilk sürüldüğü anlarda dağıtmaya müsait.Bu sebeple toz farların altına baz olarak kullanılabilir.Uzun saatler boyu farınızı kıpırdatmaz.Ama ilk defa aceleniz varken kullanmayın derim ben.Saniyeler içerisinde kuruduğu için istediğiniz dağıtmayı yapmaya geç kalırsanız hiç istemediğiniz görüntüler oluşturabilir.
Fiyatından ve eyeliner olarak nasıl kullanılabileceğinden buradaki yazımda bahsetmiştim.Ancak şunu söylemeliyim ki fiyatına değer bir ürün.Kalem eyelinerler her gün kullanımda yaklaşık bir ayda biterken bir seneye yakındır kullandığım fluidline ancak yarılandı.
Phlox Garden
Tam olarak eflatun rengi bir fluidline.Bunu daha çok nude tude paletindeki sexy renginin altına baz olarak kullanıyorum.Ikisinin uyumunu beğeniyorum.Farklı farklı farlara baz olabileceği gibi kendisi tek başına far olarak kullanılabilir.Hatta bahar aylarında eyeliner olarak kullanılırsa çok canlı bir görüntü çıkar ortaya diye düşünüyorum.
Our Secret
Tek başına da baz olarak da eyeliner olarak da ayıla bayıla kullandığım bir fluidline bu.Bronz renkte bir ürün.Sanırım maybelline on and on bronze ürününe benziyor ama bu daha sıcak bir renk.Yüzük parmağıyla göz kapağına sürüp çıkılabilir.Üstünden bir sürü far rengiyle geçilebilir.Eyeliner olarak kullanılacaksa ben fırçayla bunu uygulayıp üstüne mat acı kahve bir far geçiyorum ki belirgin olsun diye.Eğer sadece bir gölge isteyip belirginlik istemiyorsanız o şekilde bırakıp kahverengi bir rimelle tamamlayabilirsiniz.Doğal bir görüntü yakalamış olursunuz.
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder