Ne Aramıştınız?

21 Aralık 2016 Çarşamba

Kırmızı Rujla Yılbaşı Makyajı


Merhaba

Bazen günlük olarak ama genelde özel günlerde kırmızı ruj kullanmayı seviyorum makyajlarımda.
Yılbaşı deyince de akla ilk kırmızı geldiğinden bir kırmızı ruj makyajı yazısı hazırlayayım istedim.

Gelelim neler yaptığıma

Ten makyajımda kasıtlı olarak tenimden bir ton koyu bir ürün olan Yoko bb kremi kullandım.Çünkü özellikle bu şekilde net kırmızıları beyaz tenden ziyade biraz daha esmer tenlere daha çok yakıştırıyorum.

Bb kremi uyguladıktan sonra gözaltlarıma v şeklinde,kaş ortama ve çeneme Maybelline age rewind kapatıcıyı uyguladım.Bb kremden çok daha açık bir ton olduğu için boyut katmamda da yardımcı oldu.

Kapatıcıyı dağıttıktan sonra da Nyx markasının wonder stick ürününü elmacık kemiklerimin altına uyguladım ve biraz geniş olacak şekilde yukarı doğru dağıttım.Çünkü allık kullanmak istemedim ve çizgi halinde hat oluşturmak bence hoş durmayacaktı.

Bütün bunlardan sonra yine Nyx markasının Strobe of Genius paletinden en açık şampanya rengi ile pembe aydınlatıcıyı karıştırıp elmacık kemiklerimin üzerine burun ucuma ve dudak üstüme uyguladım.

Sonra yine aynı paletten en koyu bronz aydınlatıcıyı göz kapaklarıma iç kısımda daha yoğun olacak şekilde uygulayıp Maybelline push up angel maskarayla göz makyajını da bitirdim.

En son olarak da birçok kişi gibi benim için de efsane rujlardan Mac - Ruby Woo'yu sürdüm ve makyajı tamamladım.

Farklı ve iddialı olmasa da klasik bir yılbaşı makyajı olduğunu ve birçok yerde rahatlıkla kullanılabileceğini düşünüyorum.
Aynı zamanda farketmeden ruj hariç uygun fiyatlı ürünlerle olmuş bu makyaj.

Umarım siz de beğenmişsinizdir. :)


4 yorum: