Ne Aramıştınız?

7 Eylül 2016 Çarşamba

Gratis İndiriminden Neler Aldım?

Merhaba

Bugün gratisin bu seferki bayram indiriminden neler aldığımı fiyatlarıyla beraber yazmak istiyorum.
Görseller dolayısıyla zaten uzun olacak yazıya hemen başlayalım. :)

The Balm Meet Matte Hughes Likit Ruj

Açıkçası charming ve adoring renklerinden sonra yeni gelen renklerinde hiç gözüm yoktu.Ama bugün alıp deneyince iyiki almışım dedim.Ben rengimi buldum.Uzun bir süre bu rujdan vagzeçebileceğimi düşünmüyorum.
Fiyatı indirimli 21.90
Charming ve Adoring rengi için yazdığım yazımı okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.


Maybelline Color Tattoo

Bir süredir merak ettiğim iki renginden birini Creamy Beige adlı rengi aldım.Umarım herkes kadar memnun kalırım. 
Fiyatı indirimli 12.50


Maybelline Eye Studio Diamond Glow Far Paleti

Uzunca bir süredir alıp almamakta kararsızdım aslında ama sırf içindeki bakır kızıl renk için indirimdeyken kaçırmak istemedim.Testerları denediğimde oldukça sevmiştim o rengi.
Fiyatı indirimli 16.75


Maybelline Affinitone Fondöten

Uygun fiyatlı olarak yapısını çok beğendiğim bir fondöten açıkçası bu.Bir süredir de kullanır mıyım endişesiyle elim gitmiyordu.Ten ürünlerindense farklı ürünler alıyordum ancak indirimde baya uygun bir fiyata geldiği için almak istedim.Aralarında ikinci önerebileceğim ürün varsa budur.
Fiyatı indirimli 16.75


Wet'n Wild Megaglo Kontür Paleti

Aklımda hiç ama hiç almak yokken aldığım bir ürün oldu.Yeni geldiği için indirime dahil edilmesini beklemiyordum ama denk geldiğine memnunum.Sevenlerin çok olduğunu okudum.Umarım severim.
Zaten uygun bir fiyatı var ama daha uygun fiyata almak isterseniz kaçırmamanızı tavsiye ederim.
Fiyatı indirimli 14.90


Himalaya Herbals Yüz Temizleyici

Bu markanın "Walnut Scrub" ve ismini hatırlayamadığım bir çeşit yüz temizleyicisini kullanmıştım daha öncesinde ve çok memnun kalmıştım.Bunu da sevmeyi umarak aldım.
Fiyatı indirimde 8.45'ti.
Eğer scrublara da bakmak isterseniz 5 küsür gibi bir fiyatı vardı.
Görkem Karman'ın önerisinden sonra bulabilir misiniz bilmiyorum ama ben de walnut scrubı kesinlikle öneririm.


John Frieda Luxurious Volume Root Booster

Nemli saça uygulayıp kuruttuğunuzda ince telli saçlara hacim vereceğini vaat eden bir ürün.Deneyip göreceğiz.Daha önce bu serinin şampuanını severek kullanmıştım bunu da sevmeyi umut ediyorum. :)
Fiyatı indirimli 16.75
Şampuanı için yazdığım yazımı okumak isterseniz de buraya tıklayabilirsiniz.


Siz indirimden neler aldınız veya almayı düşünüyorsunuz yorum olarak bırakırsanız sevinirim.Hatta mutlaka almalısın dediğiniz ürünler varsa onları da yazarsanız çok memnun olurum.
Ürünlerin ilk izlenimleri ve uzun süreli kullanım sonrası yazıları mutlaka gelecek,takipte kalın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder