Ne Aramıştınız?

6 Eylül 2016 Salı

Burada Ne Yapıyoruz?

Merhaba

Bugün bloglarla içli dışlı olmayan erkekli kızlı birçok kişiden aldığım birkaç soruyu yanıtlamak istiyorum.

"Sen ne yapıyorsun?" "Bu ürünleri satıyor musun?"

Ben ve benim gibi kozmetik üzerine yazmak konuşmak isteyen birçok arkadaşım var.
Eminim onlara da bu sorular çokça kez sorulmuştur.

İnstagramdan kişisel tanışıklığımızdan ötürü benim kozmetik paylaşımlarıma katlanmak durumunda kalan çokça arkadaşım var.Kimisi erkek kimisi kozmetikle,bakımla ilgisi olmayan kişiler ve daha önce güzellik bloglarına denk gelmemişler.
Dolayısıyla ne yaptığıma anlam veremiyorlar.
Çoğu kez ürünleri sattığımı düşünüyorlar.
Ancak bu tamamen yanlış.Burada kendi çapımda çoğu kişinin yaptığı gibi aldığım,kullandığım ürünleri yorumluyorum.Bazen makyaj uygulamalarını kendime göre paylaşıyorum.Böylece kendi deneyimlerimi başkalarına aktarmaya çalışıyorum.Çünkü kendim de bir ürün almadan önce bu bir diş macunu da olsa,oje de olsa,şampuan da olsa araştırıyorum,okuyorum veya izliyorum.

Bu yazıyı da yazmaktaki amacım aklına takılan,soran soramayan herkese toplu bir cevap vermek.
Umarım bir nebze de olsa birinin bir ürüne karşı fikir sahibi olmasını sağlayabilmişimdir.
Aklınıza takılan soruları her zaman benimle instagramdan veya buradan paylaşabilirsiniz.Elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım.

İnstagram'ıma ise buradan ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder