Ne Aramıştınız?

8 Eylül 2016 Perşembe

İndirim Ürünleriyle Makyaj

Merhaba

Dün paylaştığım gratis bayram indirimi yazımdan sonra farkettim ki güzel bir makyaj çıkabilecek ürünleri almışım.Hatta makyaj ürünlerinin dışında bugün yüz temizleyicisini ve saç ürününü de kullandım.
Güzel bir ilk izlenim yazısı olacağına inanıyorum. :)



Fondötenden başlayalım;içinde minicik minicik güneşte yakınlaştırılmış aynada bakmadığınız sürece farketmeyeceğiniz ışıltılar var.Yapısı incecik ama su gibi yapısından beklediğimin aksine kapatıcılığı iyi.Yüksek değil ama orta kapatıcılık elde edilebilir rahatlıkla.Ben golden rose markasının fondöten fırçasıyla uyguladım ve gayet güzel yayıldı.Rengi de denemeden almış olmama rağmen tam oldu diyebilirim.Uzun vadede fikirlerim ne olur bilmiyorum ama ilk izlenim olarak sevdim diyebilirim.

Sonrasında hemen Maybelline Color Tattoolardan Creamy Beige rengini göz kapaklarıma parmağımla uygulayıp,katlanma bölgesini temiz bir fırçayla yumuşattım.Çok güzel bir sütlü çikolata rengi var ama yapısı gün içinde sabitlenmediği takdirde çizgilerde birikecek gibi geldi bana.

Onun üstüne ise yine Maybelline dörtlü farlardan sarı ve bronz ışıltılı olanı karıştırıp göz kapağımın iç kısmına,kızıl yansımalı olanı ise göz kapağımın dış kısmına uyguladım.

Gelelim beklemediğim kadar memnun kaldığım kısma;
Wet'n wild markasının megaglo kontür paletindeki koyu rengi kontür yapmak istediğim yere eklipsin düz fırçasıyla uygulayıp dağıttım.Göz altlarıma,kontür çizgimin altına,burun üstüme ve alın ortama ise açık pudrayı yine eklipsin üç kenarlı fondöten fırçasıyla uyguladım.Fırça,şekli dolayısıyla çok rahat uygulama yapmanıza yardımcı oluyor.Onları da ayrıca önerebilirim.
Rengi,yapısı ve duruşu çok hoşuma gitti.Gün içinde de oturdukça daha hoş gözüktüğünü düşünüyorum.Bir süre kullandıktan sonra bu ürünün de incelemesini blogda bulabilirsiniz. :)

Ruj olarak ise The Balm Meet Matte Hughes likit rujlardan trustworthy rengini uyguladım.Bu rengi herkesin çok severek kullanacağına inanıyorum.

Maskara olarak da birkaç gün önce aldığım Gosh markasının Boombastic xxl swirl maskarasını uyguladım.

Maskara hariç diğer ürünlerin fiyatlarına ve görsellerine ulaşmak isterseniz bir önceki yazımı buradan okuyabilirsiniz.Beni instagramdan da takip etmeyi unutmayın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder