Ne Aramıştınız?

30 Nisan 2017 Pazar

Maybelline Master Precise Fiber Filler



Merhaba

Ben nizami doldurulmuş kaş görüntüsünü günlük kullanımda seven biri değilim.
İlk sebebi üşengeçliğim ikinci sebebi ise kendimde alışkın olmamam.
Dolayısıyla hep daha pratik olan ve daha doğal duran ürünlere elim gidiyor.

Ama yine de bir jel kullanıyorsam bunun kaşlarımı bir miktar doldurmasını istiyorum.
Renkli bir kaş maskarası olup şeffaf kaş jelinden farklı olmayan jeller de kullandım.
O yüzden bir miktar kaşlarımı dolduran,şekillendiren ve gün boyu verdiğim şekilde kalmasını sağlayan ürünler arıyorum.
Arıyorum dediğime de bakmayın denediğim çeşit sayısı bir elin parmağını geçmez ama sanırım o kadar az denemeyle istediğim ürünü buldum.

Gelelim o ürüne.
Ürün gördüğünüz gibi renkli yapıda ve içinde çok çok minik kılımsı tüyler var.
Ama öyle sürdüğünüzde iki parmak kaş görüntüsü oluşturacak şekilde yoğun değiller,kaşa da o kadar fazla geçmiyorlar.
Kaşlarınızı kalemle hafifçe doldurmuşsunuz da üstüne şeffaf kaş jeli geçmişsiniz gibi bir görüntü diyebilirim.
Onun dışında kaşlarınıza verdiğiniz şekli eğer eliniz sürekli kaşınızda gezmiyorsanız akşama kadar koruyabilen bir ürün.
Uygularken de fırçasının şekli zorlaştıracak ve heryere bulaştıracak gibi gözükse de kaşlarınız aşırı ince değilse çok kontrollü uygulayabileceğinize eminim.
Sadece fırçayı tüpten ilk çıkardığınızda direk kaşlarınızın orta kısmından uygulamaya başlamayın.
Kaşların yay kısmında ürünü yedirmek daha kolayken özellikle kaş ortasına doğru seyrekleşen kaşlarınız varsa oradan başlamak işinizi zorlaştırabilir.
Ben açıkçası kaş doldurmayı sevmeyen biri olarak pratikliğine ve duruşuna hastayım.
Renk olarak seçenekleri az olsa da ben kaşıma tam uyan rengi buldum.
Tester sıkıntısı yaşıyoruz evet ama sanırım artık yeni geldiği zaman kadar zor değildir.
Siz de kendinize uyacak rengi bulursanız ve beklentiniz benim gibiyse seversiniz bu ürünü.
Fırsat vermeye değecek bir ürün bence.

Siz kullandınız mı,beğendiniz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder