Ne Aramıştınız?

10 Mart 2016 Perşembe

Lancome Khol Hypnose Göz Kalemi

Merhaba :)

Bugün Lancòme'un bir göz kaleminden bahsedeceğim.




Ben aslında uzun zamandır göz kalemi kullanmıyordum.Üst göz içime ve gerektiğinde altına da mac blacktrack sürüyordum.
Bu göz kalemi hediye edilince tabi blacktrackin pabucu dama atıldı.

Kalem için şunu söylemeliyim ki müthiş kalıcı.Direk yağ ile temizlemek zorunda kaldım çıkarabilmek için o derece.Ve inanılmaz hızlı sabitleniyor.Kalınca gelişigüzel süreyim sonra hızlı dağıtırım diyorsanız bu bir hayal.
O gelişigüzel sürdüğünüz kalem o şekilde kalıyor ve hayalinizdeki smoky eye hayalinizde kalıyor.Siz de makyajınızı silmek zorunda kalıyorsunuz.

Kalıcı hiç akmayan bir gözkalemi istiyorsanız ideal ancak öyle yumuşacık jel gibi bir gözkalemi olduğunu düşünmeyin.Göz içi ıslak olduğundan oraya sürmek de biraz zor ama sürebildiğinizde kıpırdamayacağından eminim.Ayrıca simsiyah ve eyeliner olarak kullanılırsa çok kullanışlı olacağını düşünüyorum.
Asansörlü oluşu da kullanımını kolaylaştırıyor.




Tabi bir göz kalemine bu parayı vermek vermemek sizin insiyatifiniz.Fiyatı hakkında net bir fikrim yok hediye olduğu için ancak 50 tl civarındadır diye tahmin ediyorum.
Eğer göz çevreniz yağlıysa ve ne sürsem akıyor diyorsanız denemenizi tavsiye ederim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder