Ne Aramıştınız?

7 Mart 2016 Pazartesi

The Balm Meet Matte Hughes | Likit Mat Rujlar

Merhaba :)

Uzun zaman aradığım indirim dışında almayı kabullendiğim ama yine de bulamadığım rujlar bu haftamın yıldızı.Çünkü sonunda aylardır her gratise bakıp bulamadığım charming ve adoring renklerini buldum.Hem de indirim döneminde!

Biliyorsunuz bu dönem
Kylie Jenner'la ünlenen likit mat rujlar çok kullanılıyor.Çok aranıyor.Ve daha çoğu marka yeni yeni bu ürünleri üretmeye başladı.
The Balm markası yaklaşık 1 senedir bu rujları üretiyor ama tabiki karaborsa.
Sonunda bulduğuma ve denediğime göre hakkında iki kelam edebilirim.




Bu rujlar likit bildiğimiz lipgloss şişesinde fırçası bildiğimiz lipgloss fırçası ancak lipglosstan daha pigmentli.Ancak sürdükten bir süre sonra kuruyup tamamen matlaşıyor.Aşırı kalıcı.Gün içinde eğer sürekli dudaklarınızı yemiyorsanız yemek yeseniz bile çok yağlı olmadığı sürece çıkmıyor.
Kaldı ki çıkarsa da çok kremsi yapısı olduğu için tazelemeniz hiç sıkıntı değil.Tabi bunu charming için söylüyorum çünkü adoring ve devoted gibi koyu ve dikkat çekici renkler hatayı çok kaldırmadığı için tamamen silip tazelemek daha hoş olacaktır.


soldaki adoring sağdaki charming


Peki kurutuyor mu diye soracak olursanız daha önce başka markaların likit mat rujlarını denemedim.Onlarla kıyaslayamam ancak kendi içlerinde çok aşırı kurutup gerdiğini düşünmüyorum.Bazı markaların rujları bana kalırsa uzaktan bile güldüğünüzde çatlayıp dökülecekmiş gibi duruyor.Ama hiç böyle bişey yaşamadım.Klasik bir mat ruj kadar kurutuyor.Peeling ve lip balmla çözemeyeceğiniz bir sorun değil kısacası. :)



Charming renginin dudakta duruşu bu şekilde aslında biraz daha gül kurusu duruyor diyebilirim.Dudaklarımdaki kuruluk ilaç nedeniyle ve ben bu rujları kullanmadan duramadım kusura bakmayın. :)
Onun dışında yedim içtim ve sabah 7de sürmüştüm fotoğraf 3 gibi çekildi.
Adoring rengini denemeye henüz kuruluklarım müsade etmiyor.Denedikten sonra instagramda fotoğrafı bulabilirsiniz.
                                             instagram profilime buradan ulaşabilirsiniz.

Son olarak The Balm markası yalnızca gratislerde bulunuyor.Rujlar ise indirimle 19 tl'ye geliyor.İndirimsiz olur da bulur almak isterseniz 34 tl civarı fiyatı var.







2 yorum:

  1. Ben bunlardan hiç almadım şimdilik golden rose ve pastel ile devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi gün istediğim renkleri bulabilirsem onları da denemek istiyorum ama malesef çok zor biliyorsunuz :(

      Sil