Ne Aramıştınız?

9 Ekim 2015 Cuma

Evde brushlight uygulaması

Merhaba :)
Bu mecrada okuma konusunda eski,yazma konusunda yeniyim. Acemice yazmamın kusuruna bakmayın. Arkadaşlarıma tavsiyelerde bulunsam da yazmayı daha önce denemedim. Umarım başarılı olabilirim.
Lafı çok uzatmadan bugün bahsetmek istediğim konuya geleyim 'evde brushlight uygulaması'.Şanssızlıklarla dolu bir kuaför macerasının ardından çoğu kuaförlük işini kendim yapmaya çalıştım.
Hem kendi kuaförüme güvenmediğimden hem de bu uygulamayı yapan yerlerin fiyatından.Brushlight örneklerini inceledim,görsellerde dolanan brushlight taraklarını gördüm. Aynı prensiple mi çalışır mantığı bu mudur bilmiyorum ama kendimce böyle yapabilirim dedim. 
Mutlaka profosyonel bir göz baktığında hatalı uygulama olarak görecektir ancak çıplak gözle bakıldığında hoş bir görüntü elde ettiğimi düşünüyorum.
Şöyle ki elimdeki plastik tırtıklı bir tarağın dikenlerini sıra sıra değişik boyutlarda kestim.Her sırayı farklı yükseklikte kestikten sonra eski bir diş fırçası yardımıyla saç açıcı (oryal,loreal sunkiss jelly,farklı markaların ombre setleri,vs.) ürünü tarağın dikenleri arasına sürdükten sonra saç uçlarımı bu tarakla tarayıp kendi haline bıraktım.Böylece ne haddinden fazla düzenli renk farklılıkları ne de yapay bir görüntü oluştu.
Siz de saçlarınızın uçlarına doğru değişik renk uygulamalarını böyle uygulayabilirsiniz.Hem elleriniz kirlenmez hem de doğal geçişler elde etmiş olursunuz  :)

2 yorum:

  1. Bende bu uygulamayı evde yapabileceğimi düşünmüştüm saçınızın fotoğrafını koyar mısınız :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bu uygulamayı evde yapabileceğimi düşünmüştüm saçınızın fotoğrafını koyar mısınız :)

    YanıtlaSil