Ne Aramıştınız?

9 Temmuz 2017 Pazar

Max Factor False Lash Epic Maskara


Merhaba

Bugün bir süredir kullandığım Max Factor False Lash Epic maskaradan söz etmek istiyorum.

Öncelikle fırçasından bahsedeyim.

Ucunda bu kırsal yerlerde üstünüze başınıza yapışıp duran pıtraklar gibi bir kısmı var ve geri kalan tarafı oval geliyor.Aynı zamanda bu oval fırçanın üzerinde iki yanda uzun iki yanda kısa uçlar sıralanıyor.Çeşitli uzantı boyutları farklı farklı kirpik yapısına uyumlu olmasını ve farklı ihtiyaca yönelik olmasını sağlıyor.
Farketmişsinizdir ki fırçanın uzantıları da kıl değil plastik.


Gelelim ürünün kendi yapısına ve verdiği etkiye.

Ben ürünü ilk açtığımda görüntü olarak kıvamını çok sıvı bulmadım açıkçası.Sürdüğümde bu durum biraz değişti.Acaba çok mu sıvı da kirpiklerime tutunamadı dedim.
Siyahlığı oldukça iyi.
Kalıcılığı ve dökülme yapmaması da süper.
Su değdiğinde bile öyle yol yol olup akmadı bende ama çıkarırken de bir tık zorlanmadım değil.
Tabi ki suya dayanıklı bir ürün kadar bir zorlanmadan bahsetmiyorum burada.

Buraya kadar herşey iyi güzel hoş.
Yalnızca ben ismindeki takma kirpik etkisini asla alamadım.
Tek kat sürdüğümde maskarayı hiç uygulamamışım gibi duruyor.
İkinci katı geçtiğimde ise hemen birbirine yapışıyor kirpikler ve bu sezon ne kadar moda olsa da ben o görüntüden hoşlanmıyorum.
Kirpiklerim birbirine yapışıp kaldığı için olduğundan da azmış gibi görünüyorlar ve uzunluk konusunda da zayıf bir maskara olduğunu düşünüyorum.

Benim maskaradan beklentim fırça yapısına bağlı olmaksızın kirpiklerimi tek tek ayırması,uzunluklarını belirginleştirmesi ve topaklanmadan ya da kirpiklerimi birbirine yapıştırmadan iyi bir hacim vermesi.
Bu açıdan düşündüğümde beni tatmin etmedi bu maskara.
Fiyatı uygun sayılabilecek bir maskara olsaydı belki bu kadar sorun etmeyebilirdim ancak başka markalarda beşte biri fiyatına aldığım maskaralardan daha çok memnunum şu sıralar.

Ama tabi her üründe herkesin beklentisi farklıdır.
Siz birbirine yapışmış kirpiklerden hoşlanıyorsanız,uzunluktan ziyade hacim odaklı bir maskara arıyorsanız ve olur ya hacim etkisini çok da göze batacak şekilde beklemiyorsanız sizi memnun edebilir.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder