Ne Aramıştınız?

7 Temmuz 2017 Cuma

Kalyon Oje Koruyucu ve Renk Canlandırıcı


Merhaba

Hepimizi oje sürmekten soğutan şeyler var.
Bunlardan benim için ilki ojelerin ikinci gün istediğim parlaklıkta durmaması ve ikincisi ne yaparsam yapayım yastığın ojede iz çıkarması.

Birçok markanın ünlü ünsüz,pahalı ucuz bu beklentilere yönelik ürettiği ürünler elbette var.
Ama bazıları bize sunulanın aksine iyi bir iş çıkarmıyor,bazıları ise performansına göre fahiş fiyatlara satılıyor.

Kalyon markasına gelecek olursak tırnak bakımında birçok soruna ayrı ayrı çözüm sunan bunun yanında neredeyse hiçbir ürününün 10 lirayı geçmediği bir marka.

Ben bu zamana kadar renkli ojelerinden,tırnak peelingine,bakım yağından,oje kurutucusuna birçok ürününü denedim.
Ama en bahsetmeye değer bulduğum ürününün bu ürün olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.
Daha sonraları tek tek her bir ürününü incelemek isterim ama bugün oje koruyucu ve renk canlandırıcı ojesiyle başlamak istiyorum.

Ürün fotoğrafta da gördüğünüz üzere şeffaf bir oje şeklinde.
İsminden de anlaşılabileceği gibi maksadı ojenizin üzerinde bir katman oluşturarak korumak ve rengini canlandırmak.

Gelelim ne kadar neyi sağladığına.
Öncelikle koruyuculuğundan söz etmem gerekirse ben oldukça başarılı buldum.
Şöyle ki ojenizi bir hafta tırnağınızda tutacak kadar bir koruyuculuktan bahsetmesem de ertesi gün ya da ikinci gün tırnak uçlarınızdan oje sökülmeye başlamıyor.
Gerçekten renkleri vurgulaması da cabası.
Ama beni benden alan bir özelliği var ki ürün efsane hızlı oje kurutuyor.Ve o yastık izleri benim için asla dert değil artık.

Sanki böyle normal birşeymişçesine anlattığıma bakmayın ben bu ürünü mucizevi buluyorum.
Renkli ojemi sürüyorum,iki elime de sürdükten sonra çok kurumasını beklemeden ilk sürdüğüm tırnaktan başlayıp üstüne bu ciladan geçiyorum.
Son tırnağıma uyguladığımda ilk uyguladığım tırnak kurumuş oluyor.Ve öyle üstüne dokunduğumda bozulmayan kuruluk değil ha,baya kalem tutabilecek kıvamda bir kuruluktan bahsediyorum.
Ayrıca eğer renkli ojenin üzerinde sürerken bir deformasyon olduysa veya küçük bir kısmı yanlışlıkla bir yere değdiyse bu cilayı sürünce büyük oranda o bozukluk da gidiyor.

Uzun lafın kısası;
Ojeniz ışık hızında kurusun istiyorsanız
Rengi parlak parlak capcanlı dursun istiyorsanız
Hemen bozulmasın istiyorsanız
Yastık izinden illallah ettiyseniz
Oje sürdükten maksimum 2 dakika sonra rahatlıkla her aktiviteyi yapabilecek kıvama gelmek istiyorsanız ve bütün bunlara 8 liradan fazla ödemek istemiyorsanız tercihiniz çok belli.

Resmen reklam yapar gibi bir yazı oldu ama benim hayatımı cidden fazlasıyla kolaylaştırdı ve yine aynı markanın oje kurutucu spreyinden kurutuculuk anlamında bile daha başarılı bulduğum için öve öve bitiremedim.
Ben ilk şişemi yaklaşık 2 ayda her oje sürdüğümde uygulayarak bitirdim ve kesinlikle uzunca bir süre bu ürünü almaya devam edeceğim.
Sizin de ihtiyacınızı karşılayacaksa mutlaka değerlendirmeniz gereken bir alternatif.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Başka yazılarda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder