Ne Aramıştınız?

24 Nisan 2017 Pazartesi

Sevgili Günlük | 24 Nisan 2017 - İçime Huzur Dolduran Şey

Merhaba

Bugün telefonu blog yazmak için ancak akşam üstü elime alabildim.
Sabah çok erken okula gitmem gerekti,daha sonra bir arkadaşımla uzun uzun hem sohbet ettik hem dertleştik baya da özlemiştim.Ondan sonra da haftayı planladım ve biraz dolaştım.

Uzun zamandır hafta planımı bu kadar özenerek yapmamıştım.
Şaka maka içime dert oluyordu herşey yarım kalıyormuş gibi hissediyodum o yüzden bugün onu halledebildiğime çok sevindim.
Ne gereksizce detaylı ne de işlerimi aksatacak kadar eksik olmadı.
Deli misin demeyin gerçekten haftaları programlamak ve gelişimi ya da yerinde saymayı hafta hafta rahatlıkla izleyebilmek çok güzel birşey,resmen huzur veriyor.
Bir hafta çok şey doldurup kalabalıklığından hiçbir şey yapmıyorsam bir sonraki hafta daha az ama net şeyler ekliyorum.
Öncelikle gereklileri bitirip daha sonra da hobilik kısma geçiyorum.
Ve hafta hafta süreklilik gerektiren genellikle eğitimle ilgili şeylerde de izlediğim metodun işe yaramadığını hissettiğimde ya da sıkıldığımda ertesi hafta değiştiriyorum.
Mesela İngilizce öğrenmek.
Bir hafta kitap okumaya çok yöneldiysem ve bu beni bunalttıysa,dolayısıyla da önceki verimi alamıyorsam müzikleri irdeleyerek dinliyorum,dizileri daha dikkatli izliyorum ya da teorik çalışıyorum.
Böylece eğitim sürecini aktif tutmaya çalışıyorum.
Ne kadar doğrudur,sizde ne kadar işe yarar bilmiyorum ama bana mantıklı ve verimli gelen yol bu açıkçası.

Günün Filmi

Onun dışında bahsetmek istediğim bir de film var.
Dün sevgilimin isteğiyle Fast&Furious 8 yani The Fate of Furious filmine gittik.
Şaka gibi belki ama ben bu zamana kadar çıkan 7 filmi izlemedim.
Film izlemeye çok düşkünüm biliyorsunuz ancak yine de afişleri olsun oyuncuları olsun konusu olsun ilgimi çekmiyordu.Hayalimde daha karanlık ve yarıştan başka birşeyin olmadığı bir film vardı.
Meğer öyle değilmiş.Hiç değilse 8.filmi öyle değilmiş.
Film benim zevkime çok uygundu açıkçası.Bolca aksiyon ama belirli bir konuya bağlı herşey,tesadüfler ve iyi planlanmış tavırlar,bunun dışında bir miktar romantizm.
Tekrar tekrar izlemeye değecek ve klasik olabilecek bir film değil elbette gözümde ama izlerken uzun zamandır izlediğim çoğu filmden daha çok keyif aldım diyebilirim.
Hazır vizyondayken gitmeyi düşünebilirsiniz. :)
Ben de izlemediğim 7 filmi tamamlayacağım yavaştan.

Günün şarkısı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder