Ne Aramıştınız?

22 Nisan 2017 Cumartesi

Loreal Paris Mucizevi Yüz Bakım Yağı


Merhaba

Bugün benim etkisinden emin olmak için uzun sayılabilecek bir süredir kullandığım cilt bakım yağından söz etmek istiyorum.

Önce kutu bilgileri...

Karma ve yağlı ciltlere yumuşaklığını ve parlaklığını geri vereceğini söylüyor.
8 temel yağ içeriğiyle dengeleyici ve yatıştırıcı bir etki vaat ediyor.
Bütün bunların dışında gözenekleri sıkılaştırma ve cildi homojen bir görüntüye kavuşturmak gibi bir iddiası var.
Kullanım önerisi olarak da temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine sabah ya da akşam uygulanabileceği belirtilmiş.
20'li yaşların ortalarından itibaren kullanıma uygun olduğu da kutunun üzerinde bulunuyor.

Neden bu ürün?

Öncelikle neden karma ve yağlı ciltlere uygun olanını aldığımı açıklayayım.
Açıkçası adının kuru da olsa yağ olması beni sivilce konusunda endişelendirdi.Kuru ciltlere uygun olanının -belki yanlış bir düşünce ama- sivilce oluşturmaya daha yatkın olabileceğini düşündüm.
Bir yerde kendimi garantiye almak istedim de diyebiliriz.

Onun dışında yağ formunda bir ürün kullanmaya neden ihtiyaç duyduğumu da anlatayım kısaca.
Benim cildim kuruyla normal arasında değişkenlik gösteriyor.Ama ben ne kadar nemlendirirsem nemlendireyim istediğim sağlıklı,neme doymuş görüntüyü elde edemiyordum.
Farkettim ki cilt tipimin normal sayılabileceği bir dönemde bile cildim aşırı mat ve donuk duruyor.
Ben de çareyi yüz bakım yağlarında buldum.

Ne kadar etkili?

Önce nasıl kullandığımı anlatayım.
Aslında cildimi temizlediğim her zaman sabah ya da akşam olması,makyaj yapıp yapmayacak olmam farketmeksizin duruma göre miktarını değiştirerek uyguladım.
Makyaj yapmayacaksam damlalığı yardımıyla 4 5 damla avucuma aldıktan sonra elimde ısıtarak cildime masaj yaparak uyguladım.
Makyaj yapacaksam bu miktarı kullanacağım fondötene göre 1,2 damlaya düşürdüm.
Çünkü fondöteni yerli yersiz tenimden oynatmasını istemedim.
Sonuç olarak gerçekten düzenli uyguladım diyebilirim.

Etkisine gelecek olursak;
Ben gerçekten ama gerçekten gerek kokusu yüzünden olsun gerek cildime verdiği ışıltı yüzünden olsun bu ürüne bayıldım.
Gün içinde cildimin donukluğunu ve matlığını alarak aydınlatıcı bile kullanmadan o canlı efekti alabildim.
Uzun vadede ise bence cildimi bir tık daha kuruluğa olan eğilimden uzaklaştırdı.
Onun haricinde peeling ile desteklediğimden olsa gerek kabuklanma sorununu cilt soyucu ürünler kullanmıyorsam yaşamıyorum artık.
Gözenek konusuna gelirsek birkaç arkadaşımdan gözeneklerin mi küçüldü senin yaa cümlelerini duydum.Açıkçası minimal düzeyde bunun ben de farkındayım.Ama gözeneklerimi küçülttü yok etti ya diyecek kadar iddialı konuşamam.Açılan gözeneklerin kapanması bildiğim kadarıyla imkansıza yakın derecede zor dolayısıyla bu iddiada olanlara şüpheyle yaklaşmanızı öneririm.Bu ürünün gözeneklerime olan etkisinin cildimi beslemesiyle ilgili olduğunu düşünüyorum.Daha beslenmiş ve dengelenmiş gözüktüğü için küçülmüş gibi bir ilüzyon yaratmış olabilir diyeyim.

Sivilce çıkarttı mı?

Sanırım yağ denildiğinde akla ilk gelen sorulardan biri bu.
Ben bu ürünü aldığım zaman ilk dört hafta ayıla bayıla kullandım.Fondötenlerime karıştırdım,temiz cildime uyguladım,makyajdan önce uyguladım,baya bir kullandım.
Bu süreç içinde inanın bir tane bile sivilce çıkarmadım.
Tam yavaştan yazıyı hazırlayacağım sivilce konusunu netleştirmeye çalışıyorum,herşey yolunda gidiyor gözüküyor dedim ki ben bu yağı bir de nemlendiricimle karıştırayım.
Demez olaydım.
Bastı benim suratımı sivilceler.
Minik minikler ama dudak çevremde burun kenarlarımda alnımın ortasında doluştular.
Neredeyse emindim nemlendiriciden kaynaklı olduğuna ama yine de emin olmak istemedim.
Nemlendiriciyle karıştırmayı bıraktım ve neredeyse bir o kadar süre daha ürünü tek başına kullandım.
Sonuçtan gayet memnunum.
O nemlendiriciyi de zaten hiç sevmiyordum,iyice gözümden düşmesini sağladı.

Kıssadan hisse,cildinizde beklentileriniz benimkilere benzer şeylerse bu ürüne bakmanızı öneririm.

Umarım keyifli ve bilgilendirici bir yazı olmuştur.
Başka yazılarda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder