Ne Aramıştınız?

6 Nisan 2017 Perşembe

Maybelline Master Strobing Liquid | Light


Merhaba

Bugün Maybelline markasının likit aydınlatıcılarından birini size anlatmak istiyorum.
Öncelikle neden likit aydınlatıcı sorusunu yanıtlayayım.

Ben aydınlatıcının çoğu zaman sürdüğüm yerden başka yerlere bulaşmasını ve simlerinin dağılmasını sevmiyorum.Ve malesef en simsiz dediğimiz aydınlatıcılarda bile küçücük de olsalar sim bulunuyor ve toz bir ürünse muhakkak yüzün her yanına gün boyu dağılıyorlar.
Onun dışında toz ürünler genellikle toz olduklarını belli ediyorlar ancak likit aydınlatıcılar dibinize girip bakılmadıkça ve fotoğraflarda kendi teninizin ışıltısıymış gibi duruyor.Tabi doğru renk ve yapı seçilirse...

Ürüne gelirsek;

Bu aydınlatıcı pembe gümüş yansımalı,ışıltısı oldukça yoğun bir ürün.


Ayrıca ben light olanını kullanıyorum,medium yazan bana aydınlatıcı için biraz bronz ve koyu geldi açıkçası.
Renklerini çok benzettiğim Loreal Paris'in aydınlatıcısına göre simleri bir tık daha irice ve ışıltısı bir tık daha belirgin.

Onun dışında rahatlıkla likit ten ürünlerinize karıştırabilirsiniz ya da üstüne lokal olarak uygulayabilirsiniz.

Kalıcılığına gelirsek oldukça başarılı.Yalnızca tek bir problemi var ki ürün tende kuruduktan sonra toz ürünlerde olduğu gibi bir tık yayılabiliyor ancak öyle tüm yüzünüzden sim toplamıyorsunuz benim gibi bu durumdan hoşlanmayan biri için bile idare edilebilir bir seviyede.

Ben nasıl kullanıyorum kısmından da bahsedip yazıyı bitireyim istiyorum.
Açıkçası bütün yüzüme boca ediyorum desem yalan olmaz.
Bazen baz ile karıştırıp üzerine ten ürünü uyguluyorum,bazen direk fondöten ya da bb kreme karıştırarak uyguluyorum,bazen de bölgesel olarak tüm ten makyajım bittikten sonra uyguluyorum.
Genellikle de tonlarını uydurduğum için Nyx markasının aydınlatıcı paletinden pembe olanla belirginleştiriyorum.Aslında belirginleştirilmeye ihtiyacı yok ama psikolojik olarak sabitlediğimi düşünüyorum herhalde. :)

Kısacası fiyatına göre ihtiyacınız varsa göz önünde bulundurabileceğiniz bir seçenek.

Başka yazılarda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder