Ne Aramıştınız?

5 Nisan 2017 Çarşamba

MAC - Sketch Allık



Merhaba

Aldığım gün almakla hata mı ettim acaba diye düşündüğüm bir allığı paylaşmak istiyorum bugün sizinle.Aslında rengine ayıla bayıla aldığım bir üründü bu ancak itiraf etmeliyim ki
başka bir ürün tercih etsem daha iyi olabilirdi.

Neden böyle düşündüğüme gelelim.

Allığın rengi neredeyse siyaha yakın bir bordo,mor.Dolayısıyla uygularken aşırı dikkat istiyor ama asıl sorun bu değil.Ben bordo,mor tonlu ürünleri kullanmayı seviyorum çünkü.



Asıl sorun ürünün yapısı.
Ben ne yaptıysam bu ürünü homojen yayamadım.Hep parçalı pütürlü durdu ve hep leke leke kaldı cildimde.
Başta ilk uyguladığımda altında ıslak fondöten var pudra kullanmadan allığı sürdüm ondan oldu diye düşünmüştüm ama sonra altına çeşit çeşit pudra denedim ne yaptıysam olduramadım.

Seyrek kıllı bir allık fırçasıyla uzun uzun yaydığımda bu lekelenme çok aza iniyor ve kullanabiliyorum.Ama çok uğraşmama neden oluyor ve o yüzden genellikle ürün kıyıda boş vaktimin olmasını ve makyajımla uğraşmak istememi bekliyor.

Far olarak falan da rengi muhteşem ancak aynı sorunu far olarak da yaşadığım için sadece vaktim genişse uygulayabileceğim bir ürün.Bildiğim kadarıyla yine aynı isimde farı da mevcut onun da yapısı bu şekilde mi merak ediyorum açıkçası.

Kalıcılığı,pigmentasyonu ve rengi konusunda asla bir sıkıntım olmamasına rağmen yapısı yüzünden fiyatını da hesaba katınca malesef ki tavsiye etmeyeceğim hatta uzak durun diyebileceğim bir ürün oldu bu.

Kullanımını kolaylaştıracak benim yanlış yaptığımı düşündüğünüz birşey varsa söylerseniz çok sevinirim.

Başka yazılarda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder