Ne Aramıştınız?

7 Nisan 2017 Cuma

Gözenekleri Mükemmel Temizleyen Maske Mi?


Merhaba

Loreal Paris markasının yakın zamanda gelen bazı pahalı markalara muadil gösterilen maskelerinden peeling özellikte olanından bahsetmek istiyorum.
Bu serinin üç farklı ürünü var arındırıcı,detox ve peeling.
İhtiyacınıza göre diğerlerine de bakabilirsiniz.Hatta bu ürünler son zamanlarda bana da teknik açıdan mantıklı gelen multimasking (yüzün ihtiyacı olan yerlerine ihtiyacı olan özellikte maske uygulamak) yöntemi için biçilmiş kaftanmış.

Peeling maskesinin vaat ettiklerine gelelim.
3 saf kil ve kırmızı yosun özü içeriğiyle pürüzsüzleştirmeyi ve gözenekleri temizlemeyi vaat ediyor bu maske.

Makyajsız cilde ince bir tabaka halinde göz ve dudak çevresi hariç uygulayıp kuruması için 5-10 dakika arasında bekleyip sonrasında durulayarak kullanıyoruz.Haftada 2 3 kez kullanılması öneriliyor.

Benim deneyimimden bahsetmek gerekirse;

Ürün tanecikli yapıda ve mis gibi kokuyor.

Peeling özelliği maskeyi ilk sürerken fark ettiğiniz birşey değil,temizlerken tanecikleri ovalayarak arındırdığınızda peeling işlevini görüyor.

Bana kalırsa gözenek temizlemek adına oldukça başarılı bir ürün.Pürüzsüzleştirici etkiyi ise sadece bu ürüne bağlayamıyorum malesef.

Ben çok severek haftada 3 4 kez kullanıyorum.
Haftada 3 4 kez kullanmama rağmen ambalajının üzerinde yazdığı gibi sadece 10 kullanımlık bir ürün olmadı benim için.
Şimdiden 10 kere kullanmışımdır ve daha kavanozu yarılamadım diyebilirim.Bu biraz da kullanım miktarınıza bağlı olarak değişir tabi ama kalın tabaka halinde uygulamazsanız yalnızca 10 kullanımda biteceğini düşünmüyorum.

Bu süreç içerisinde maskemin üzeri kabuk tutmadı,kurumaya yönelik bir belirti göstermedi.

Dikkat etmenizi önerebileceğim bir nokta var maskeyi gereğinden fazla cildinizde bekletip üzerine bir de arındırırken tanecikleri aşırı bastırırsanız cildinizi tahriş edebilirsiniz.
Bütün bunların dışında gözenekleri açık ve çabucak dolan,kirli gözüken biri olarak maske benim kullandığım etkisini kısa sürede farkettiren en başarılı ürünlerden biri.

İndirimdeki fiyatının 20 liraya yakın olduğunu da düşünürsek bence kesinlikle ama kesinlikle bir şans verilmesi gerekiyor.
Ben bittiğinde aynı maskeyi yenileyeceğim gibi en kısa zamanda diğer 2 farklı çeşidi de edineceğim.
Size de bakmanızı öneririm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder