Ne Aramıştınız?

29 Nisan 2017 Cumartesi

Wet'n Wild Bare&Beautiful Far Paleti

Merhaba

Bugün Wet'n Wild markasının aşağı yukarı herkesin günlük makyajını temelde karşılayabilecek bir paletinden bahsetmek istiyorum size.
Paletin adı Bare&Beautiful.

Paletin içinde 1 ten rengi hafif ışıltılı baz renk,biri pembe biri bronz iki ışıltılı renk ve biri katlanma bölgesine kullanılabilecek biri de rahatlıkla gölgeler elde ettirecek iki mat renk var.
Renklerin tende duruşunu aşağıdaki görselde görebilirsiniz.



Gördüğünüz gibi renkler her göz rengine her ten rengine gidebilecek tonda.
Onun dışında tek tek kullanılabilecekleri gibi birlikte kullanıldıklarında da aşırı güzel bir uyum içindeler.
Pigmentasyonlar renge göre değişmekle beraber hiçbirinin -en koyu kahve de dahil olmak üzere- pigmentasyonu zayıf sayılmaz.Bir de baz kullanırsanız mis gibi olur.
Kalıcılıkları da renklere göre değişmekle birlikte kullandığım bazla beraber hiçbirinde kalıcılıkla ilgili bir sorun yaşamıyorum ben.Derseniz ki ben baz kullanmıyorum,kullanmak da istemiyorum öyle nasıl.Günlük gayet rahat idare edebileceğinize eminim.
Bütün bunların yanında ürünün küçük olması da çok güzel.
Seyahatlerde sadece bu paleti taşıyıp,özenilmiş bir makyaj bile yapmak isteseniz bir eyeliner bir de dikkat çekici ruj uygulayıp gayet özenli görünebilirsiniz.
Fiyatı ise indirimsiz bile değecekken indirimde denk gelirseniz yok pahasına edinebilirsiniz.
Ve ürünün tek renk seçeneği bu değil.Soğuk tonlardan hoşlanıyorsanız ya da başka renkler tercih edecekseniz de farklı seçenekler var.Onlara da bakmanızı tavsiye ederim.
Yine de benim en sevdiğim renk alternatifi bu.

Umarım keyifli ve faydalı bir yazı olmuştur.
Başka yazılarda görüşmek üzere.
Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder