Ne Aramıştınız?

25 Nisan 2016 Pazartesi

Loreal Elseve 2'li Bakım İksiri | Komple Onarıcı 5

Merhaba

Ara ara saç bakımını çok aksatıyorum ara ara da deli gibi saç bakım ürünlerine dadanıyorum.
Özellikle mevsim geçişlerinde zaten ince telli olan saçlarım
iyice bir ağırlaşıyor iyice bir sönükleşiyor ve bakımsızlaşıyor.E aşağı yukarı her yıkamamda da ısı uygulayınca işin içinden çıkamıyorum.


Dolayısıyla yıpranmış saçlara özel üretilmiş ürünleri denemeye çalışıyorum.
Loreal Elseve'in bu çift fazlı saç bakım spreyleri sanıyorum ki yeni çıkmış.Çok büyük beklenti içerisinde almadım açıkçası bu ürünü ben.Ama ummadığım kadar memnun kaldım.

Vaatlerine gelecek olursak;
1.Yıpranmış saçları,kırık uçları onarır.
-Yıpranmış saçları yumuşattığı ve kırıkların göze batmamasını sağladığı doğru ancak oluşmuş kırıkları hiç bir ürünün gideremediği gibi bu da gideremiyor.Tek çözümü kestirmek ve yenilerini engellemek.Yenilerinin oluşumunu engellemekte yardımcı olabilir.
2.Kolay tarama sağlar
-Bu tip spreylerin genel ve ortak özellikleri zaten kolay tarama sağlamaları oluyor.Bu vaadini yerine getiriyor diyebilirim.
3.Dış etkenlere karşı korur
-Dış etkenlerden kasıt ısı ise bu vaadini yerine getirmiyor.Ancak taramadan kaynaklı yıpranmalar gibi şeyler ise bu tip dış etkenlerden koruyor denebilir.

Ürünü kullanırken iyice çalkalamanız gerekiyor her çift fazlı üründe olduğu gibi.
Ve havluyla kurulanmış nemli saça veya gün içinde kuru saça uygulanabiliyor.Ve arkasında yazdığı gibi saçı ağırlaştırmıyor.

Fiyatı 9 tl idi ben aldığımda.Böyle bir ürüne ihtiyacınız varsa bu fiyat aralığında iş görebilecek bir ürün.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. :)

2 yorum:

  1. bunu hiç görmedim bak deneyebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geçenlerde gezerken denk geldim sanırım çok yeni deneyin derim :)

      Sil