Ne Aramıştınız?

2 Mayıs 2017 Salı

Tekli Farlar | Essence My Must Haves - 02/03


Merhaba

Biliyorsunuz bilmiyorsanız da öğrenmiş oldunuz,yakın zamanda Essence markası da kendi paletinizi oluşturma imkanı sunmaya başladı.
Renk seçenekleri bu mantıkta çalışan diğer markalara nazaran çok daha dar ama çok rahatlıkla günlük kullanabileceğiniz renkleri edinebilirsiniz.

Ben de ilk etapta aşırı kararsız kalsam da 02 ve 03 numarasını satın aldım.
Uzun soluklu deneyimleme imkanım olmadı ama ilk izlenim gibi bir görüş belirtebilirim.
Öncelikle farların pigmentasyonunun beklentimin çok üzerinde olduğunu söylemeliyim.
Mat farlar için bu geçerli midir bilmiyorum ama ben aldığım iki farın da pigmentasyonundan aşırı memnunum.Bazla kullanınca bu memnuniyet de artıyor ayrıca.
Onun dışında farların kalıcılığı da bazla kullanıldığında gün boyu idare edebilecek düzeyde.Bazsız olarak biraz zayıf bulabilirsiniz ama yine de sürdüm bir saat içinde nereye gitti anlamadım kıvamında asla değil.
Farların yapısı aşırı yumuşak değil ve bu ışıltılı farlar için böyleyse muhtemelen mat farlar bir tık daha kurudur.Ki bu da fırçayla uygulandığında dökülme problemi yaratabilir ama ben aldığımdan beri iki ışıltılı rengi de parmaklarımla oturtarak uyguluyorum hem pigmentasyon açısından çok iyi sonuç alıyorum hem de sıfır dökülmeyle bu mevzuyu kapatıyorum.

Dolayısıyla öyle hergün makyaj yapmıyorum çok pahalı ürüne ihtiyacım yok diyorsanız,ya da hergün makyaj yapıyorum ama bu renkte ve fiyatta bir fardan çok birşey beklemeden tatmin olurum diyorsanız kesinlikle bakmanızı önerebileceğim ürünler.
Zira 5.5 liralık fiyatlarıyla bence piyasada bu fiyata bulunabilecek iyi far seçeneklerinden sayılabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder