Ne Aramıştınız?

26 Mart 2017 Pazar

Flormar Terracotta Eyeshadow - Pixie Dust


Merhaba

Bugün de rengine yapısına duruşuna aşık olduğum bir fardan bahsetmek istiyorum.
Ürün başlıktan da anlaşıldığı üzere Flormar markasından Terracotta far serisinin Pixie Dust rengi.


Aldığım günden beri elimden düşmüyor ve neden bu zamana kadar gözüme çarpmadı bilmiyorum.
Ürün herkesin bir şekilde kullanabileceği bir ürün ve o yüzden indirimde falan denk gelirseniz koleksiyonunuza eklemelisiniz bence.

Biraz da ürünün özelliklerinden bahsedelim.

Pigmentasyonu oldukça yerinde.Sonuçta terracotta serisinden olduğu için opak bir duruş bekleyemeyiz,yine de sürdüğünüzde sürdüğünüzü farkedebileceğiniz bir ürün.

Rengi tanımlamam gerekirse de tek kelimeyle sedef derim.
Kesinlikle simli duruşu olmayan müthiş bir şekilde sedef etkisi veren bir far bu.
Göz kapağınıza renkli farlardan önce uygulayabileceğiniz gibi benim gibi tüm yüzünüze ten makyaj ürünlerini sabitlemek için de uygulayabilirsiniz.
Bölgesel aydınlatıcı olarak kullanmayı da tercih edenleriniz olacaktır belki ama benim için yeterli gelmiyor.
Benim için daha çok cilde doğal bir ışıltı veren bitiş pudrası gibi.

Kalıcılığı ise başarılı.Nemlendiricinin üzerine pudra gibi kullandığım bir gün yaklaşık 12 saat kadar cildimde kaldı.İlk sürdüğümdeki gibi değil belki evet ama yine de fiyatına göre çok iyi bir performansı var.

Kıssadan hisse benim koleksiyonumdan bulabildiğim sürece ayırmayacağım bir parça oldu.
Hergün elimin gittiği de nadir ürünlerden biri bu sıralar.
Siz de makyaj ürünleri arasında mutlaka neyi almalıyım diye düşünenlerdenseniz şans vermenizi öneririm.

Ürüne buradan online olarak ve flormar mağazalarından ulaşabilirsiniz.
İndirim beklemeniz tavsiyemdir.

Umarım keyifli ve faydalı bir yazı olmuştur.
Görüşmek üzere :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder