Ne Aramıştınız?

1 Aralık 2016 Perşembe

Pembe Eyelinerla Makyaj | Nyx Vivid Brights - Vivid Petal


Merhaba

Bugün Nyx markasının ünlü vivid brights serisinden pembe eyelinerla bir makyaj yazısı hazırladım sizlere.
Elime geçtiğinden beri milyon kere farklı şekillerde denedim bu eyelinerı ancak bir türlü kullanılabilir bir görüntü elde edememiştim.

En sonunda daha basit ama daha günlük -görsellerde göreceğiniz şekilde- uygulayarak en sevdiğim sonucu aldım.
Çok farklı ya da uç bir görüntü değil evet ama farklılık istediğiniz günlerde ya da çok uçuk konseptli olmayan partilerde rahatlıkla kullanabileceğinize inanıyorum.
Gözüm biraz daha alışırsa günlük bile kullanmayı düşüneceğim galiba ben. :)

Gelelim makyajı yaparken hangi ürünleri kullandığıma;

İlk önce göz makyajından başladım bu defa.Çünkü hata şansım çok yüksek olduğu için gözümü temizlerken cilt makyajımı da silmek istemedim.

Önce ten-kemik rengi bir farla göz kapağımın dokusunu ve rengini eşitledim.

Daha sonrasında Maybelline Curvy eyeliner ile orta kalınlıkta çok uzun kuyruklu olmayan bir eyeliner çektim ve üst göz içimi de siyah bir kalemle doldurdum.

Onun da üstüne olabildiğince ince bir şerit haline pembe eyelinerı siyahı sınır alarak çizmeye çalıştım.
Ürün güzel renk veriyor ve üstünden geçtiğinizde alttaki ürünü sıyırmıyor ama çok çok hızlı kuruyup kabuklaşabiliyor.
Dikkat etmenizi öneririm.
Tabiki siyah kısma biraz kaçırdığım oldu.
Daha sonra tekrar siyah eyeliner ile siyah ürünün üstüne gelen pembelikleri kapattım.
Maskaramı sürdüm ve göz makyajını tamamladım.

Sonra da ten makyajına geçtim.

Pure Beauty bb kremi bir süngerle cildime uyguladım.

Üzerine Maybelline Age Rewind kapatıcıyı göz altlarım ve kızarıklıkları kapatacak şekilde uyguladım.

Allık olarak h&m'in cotton candy allığını uyguladım ve yine nyx markasının strobe of genius paletinden mor renk ile pembeyi karıştırıp aydınlatıcı olarak kullandım.

En son olarak da wet'n wild markasının mauve outta here rujunu kullanıp makyajımı tamamladım.

Benim içime sinen sıradan-farklı sınırında bir makyaj oldu.
Makyajında farklılık arayanlar için bir alternatif olabilir belki.
Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Başka yazılarda görüşmek üzere. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder