Ne Aramıştınız?

30 Kasım 2016 Çarşamba

Wet'n Wild Photo Focus Far Bazı


Merhaba

Birkaç tane makyaj dışı yazıdan sonra bir far bazı incelemesi yazayım istedim.
Ben daha önceleri far bazı kullanmıyordum ve pigmentasyonu arttırmak amacıyla krem ya da toz ten rengi farlar tercih ettiğim için büyük oranda ihtiyaç da duymuyordum.

Ama daha önce de bahsettiğim gibi bir arkadaşım far bazı kullanmadan önce far sürmüyormuşum dedikten sonra ilgimi çekmeye başladı ve bir indirimde bu ürünü edindim.

Ürün;

-Dağıtmadan önce ten renginde ama opak olarak değil.Yani dağıttığınızda neredeyse hiç sayılabilecek bir renk veriyor.Asla hiçbir kusuru gizlemiyor.
-Köpüğümsü,kremimsi bir yapıda
-Mercimek tanesi büyüklüğünde bir ürün iki göz kapağına da yetiyor.
-Farların rengini ciddi oranda belirginleştiriyor.
-Kesinlikle en sevdiğim özelliği de gün sonuna kadar asla ama asla çizgilere dolmuyor far.Başkasında bambaşka etki gösterir mi bilmiyorum ama ben mucizevi buldum bile diyebilirim.

Kullanım için minik bir tüyo vereyim.
Pudralı kapatıcı ya da fondöten kullanacaksanız gözünüze bu ürünü uygulamadan sürmeyin.
Çünkü pudralı bir ürünün üzerine bunu sürmeye çalıştığımda pudra parça parça durup sanki tenim kurumuş da kabuklanmış gibi gözüküyordu.
Onun yerine far bazını uyguladıktan sonra aynı ürünleri kullanın.
Ben öyle denediğimde bir sıkıntı yaşamadım.

Mutlaka ama mutlaka almanızı önerdiğim bir ürün oldu bu.
İndirimsiz de başka markaların benzer ürünlerine kıyasla çok uygun bir fiyatı varken indirimde tadından yenmiyor.
20 lira indirimsiz fiyatıyken ben 14 lira civarında almıştım.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Far kullanıyorsanız kesinlikle şans verin lütfen. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder