Ne Aramıştınız?

23 Eylül 2016 Cuma

Maybelline Color Tattoo - Creme de Nude

Merhaba

Bugün yine birçok kişiye göre almakta geç kaldığım bir ürünü paylaşmak istiyorum sizinle.

Rengi itibariyle far bazı olmaya çok uygun bir renk bu.Tabi sadece göz kapaklarınızdaki rengi eşitlemek amaçlı da kullanabilirsiniz.
Ancak benim ten rengimle mi alakalı bilmiyorum sadece bu ürünü kullandığımda grileşiyor.O nedenle sadece bu ürünü kullanıp çıkamıyorum.Zaten muhtemelen siz de sadece bu ürünü kullanıp çıkamayacaksınız çünkü çizgileniyor.
Sadece bende öyle olduğunu düşünmüyorum çünkü color tattooların ışıltısız renkleri ışıltılılara göre daha kalın geliyor bana.Ve onlar daha güzel sabitleniyor bence.

Bu çözülmeyecek bir sorun değil gerçi.Sadece üzerinden pudra geçmeniz yeterli.
Muadil olarak gösterildiği ürünlere kıyasla arada devasa fiyat farkı var ve o fiyatı ödemek istemiyorsanız bu göze alabileceğiniz bir eksi.


Ben genellikle üzerine renki farlar kullanıyorum.Ama yine de renkli farlardan önce pudra geçiyorum yoksa dağıtması krem ürüne yapıştığı için zor olabiliyor.
Farların kalıcılığını bariz şekilde arttırıyor.
Rengini de belirginleştiriyor.
Fiyatı da indirimli olarak 12.5 lira normalde ise 25 lira civarında oluyor.

Bence denemeye değer.
Sizin bu amaçla kullandığınız ürünler var mı benimle paylaşırsanız sevinirim.

:)