Ne Aramıştınız?

27 Eylül 2016 Salı

Blogger Etkinliğinde Hediye Edilenler - 2

Merhabalar!

İki gün önce tekrardan bir etkinlikte bulunma şansım oldu.
Ve geçen etkinlikte yaptığım gibi yine hediye edilen ürünleri bir yazıda toplayıp kullandıkça detaylı incelemelerini yazacağım.
Bu yazı biraz uzun ve oldukça fazla görselli olacak.
Ve en baştan söylemeliyim ki arka plan olarak kullandığım çoğu obje de etkinlikten bana kalan güzel hediyelerken bazı objeleri arka plan olarak kullanamadım ve görseller zaten oldukça fazla olduğundan yazıya eklemedim.Onları instagramda zaman zaman göreceksiniz.

Bioblas Şampuan


Farklı farklı çeşitler arasında bana düşen yavaş uzayan saçlar için olanı oldu.Daha önce kullanmıştım.Tekrardan kullandıktan sonra detaylı yazısını mutlaka yazacağım.
Bioblas'ın instagram hesabına buradan ulaşabilirsiniz.

Nivea Vücut Şampuanları


Nivea da etkinlikte bizimle olan firmalardandı.Açıkçası merak ettiğim ve denemeyi düşündüğüm ürünlerdi.Severek kullanacağım eminim.
Nivea'nın instagram hesabına ise buradan ulaşabilirsiniz.

Naturalse Saç Bakım Serumu


İnce telli saçları kalınlaştırmak ve gürleştirmek gibi çok iddialı bir vaadi var bu ürünün.Merakla sonuçlarını bekliyor olacağım.
Naturalse'nin instagramına ise buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Activia İçecekler


Etkinlikte Activia da içecekleriyle bizimleydi.Hindistan cevizli olan içeceğini çok severek tüketiyordum zaten.Size de önerebilirim.
Activia'nın instagram sayfasına buradan,görseldeki çiçekli taçlara ise buradan ulaşabilirsiniz.

Gratis


Belki de en heyecanla paketini beklediğimiz ve açtığımız sponsorumuz gratisti.Wet'n Wild markasının Mochalicious,In the flesh ve rose-bud isimli rujlarından göndermiş.Üçü de elimde olan ve çok severek kullandığım renkler.Yazıları da blogumda mevcut.
Onun dışında görseldeki isim yazılı taşa bayıldım diyebilirim.Güzel ve hoş bir hediye oldu.
Gratisin instagram sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.Taş gibi güzel hediyelikler içinse buraya tıklamanız yeterli.

Pollop Uygulaması


Anketleri bir uygulamaya dönüştürmüşler.Bence güzel bir uygulama olmuş.Özellikle büyük kitlelere hitap edip onların yönlendirmesiyle karar vermek isteyenler için biçilmiş kaftan.
İnstagram sayfaları için buraya tıklayabilirsiniz.

LR Ürünleri


@saglikveguzellikurunleri sunumlarıyla ve ürünleriyle bizimleydi.Siyah kavanozdaki asetonu ve acil durum spreyini denedikten sonra sizlerle de paylaşacağım.Asetondan çok ama çok umutluyum.

Mediwell


Daha önceki etkinlikte olduğu gibi Mediwell yine sponsorlarımızdan birisiydi.
Görselde görmeseniz de minnoş lip balmları da vardı tabii ancak görselde kullanmadım.
Yakında detaylı yazıları gelecek o yüzden üstüne çok konuşmayayım.
Mediwell instagram sayfası için buraya,çanta için ise @nacizaneatolye sayfasına bakabilirsiniz.

Bacak Kremi


@senguzelsincom yorgun bacak kremiyle etkinliğimize katıldı.

Ginger Design

 

Çok tatlı bir tesadüfle eski bir arkadaşımın da etkinliğe sponsor olduğunu öğrendim.Çok da mutlu oldum.Kendisi polimer kilden çeşitli ürünler yapıyor.Bize de bu tatlı mı tatlı bilekliklerden göndermiş.
İnstagram sayfası için buraya tıklayabilirsiniz.

Yoko Cilt Bakım Ürünleri



@yokociltbakimurunleri ise son zamanlarda çok duyduğum ve gördüğüm ikilisini hediye etti.İkisini de çok merak ediyorum diyebilirim.

Lavera



Lavera markası ise herkese hazırladığı farklı paketleri hediye etti.Bana da makyaj malzemesi ağırlıklı bir paket denk geldi.Allık,göz kalemi,ruj ve fondötenden oluşan kesenin yanında bir de cildi nemlendiren çift fazlı bir sprey hediye ettiler.
Lavera'nın instagram sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.

Splat Professional



Geçtiğimiz etkinlikte farklı bir sayfa tarafından hediye edilen başka bir çeşidini kullanıyorum.Bittikten sonra bunu deneyeceğim.
Splat'ın instagram sayfası için buraya tıklayabilirsiniz.

Natracare


@natracare sayfası ise bu küçük paketi hediye etti.

Biota59elements 


Adını son zamanlarda sıkça duymaya başladığım Biota markası ise bize güzel ve kullanışlı bir paket hazırlamış.
Biota'nın instagram sayfasına buradan,maskeyi koyduğum tatlı kaba ise buradan ulaşabilirsiniz.

Sercheshop




Aslında karamelli çeşidinden de bir paket yollamışlardı ama ben fotoğraf çekene kadar dayanamayıp yedim.Mutlaka bir kere de olsa denemeniz gerektiğini düşünüyorum.

Bebak Acıbadem



Son olarak da bu güllü vücut losyonuyla @bebakacibadem bizimleydi.

Yazımın en başında da belirttiğim üzere hepsini buraya sığdıramadım ancak instagramımdan takip edebilirsiniz.
Uzun bir yazı oldu farkındayım.
Buraya kadar okuduysanız teşekkür ediyorum.
Başka bir yazıda görüşmek üzere. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder