Ne Aramıştınız?

28 Eylül 2016 Çarşamba

Eylül In'leri

Merhaba

Bu zamana kadar hiç aylık bir favoriler yazısı yazmamıştım.
Sürekliliğini her ay sağlayabilir miyim bilmiyorum ama çocukluğunda fazla magazin izlemiş biri olarak Eylül ayının inleri - outlarıyla bir başlangıç yapayım istiyorum.

Çok uzatmadan ürünlere geçeyim.

- Kozmetik -

Rimmel London Magnifeyes Kalem Far

Evet daha önce instagramımda da burada da ne kadar sevdiğimden bahsetmiştim.Bu ay resmen elimden düşmedi.Doğal ya da abartılı her türlü makyajımda kullandım diyebilirim.Uzunca bir zaman da elimden düşeceğini sanmıyorum.Bendeki ürün 003 numarası.Rengi,yapısı,duruşu on numara diyebilirim.
Detaylıca incelemesini yaptığım yazıya buradan ulaşabilirsiniz.

Gosh Boombastic Swirl Xxl Maskara

Yine instagramdan aldığım zaman ilk izlenimlerimi belirten bir paylaşım yapmıştım ve seveceğime inanıyorum demiştim.Tahmin ettiğim gibi de oldu.Sanırım artık uygun fiyatlı maskara konusunu çok da düşünmeyeceğim.
Maskaranın detaylarına duruşuna çok girmeyeceğim inceleme yazısına bırakıyorum bu mevzuları.
Ama siz yine de favorim olduğunu bilin.

The Balm Meet Matte Hughes Likit Mat Ruj / Trustworthy

Beni takip ediyorsanız biliyorsunuzdur yakın zamanda bayram indiriminde denk gelip almıştım bu ürünü.
E yeni almışsın ne ara favorin oldu demeyin.
Daha önce de bahsettiğim gibi bu rujların iki farklı rengini kullanmıştım.O yüzden yapısını biliyorum.
Rengi tam bir sonbahar rengi.Yapısı da öyle.Ama yine bu rujun da detayına çok girmeyeyim belki detaylı bir inceleme yazısı gelir.
Rujun duruşuna ve biraz daha detaylı fikirlerime favori rujlarım yazımdan ulaşabilirsiniz.

Wet'n Wild Megaglo Kontür Paleti

Yine aslında yeni aldığım bir ürünü favorilerime eklemiş olacağım ama aldığım günden beri bir gün bile kullanmazlık etmedim.Sizce de haketmemiş mi?
Daha önce farklı markaların kontüre yönelik ürünlerini kullanmıştım ancak hiçbirinden bu kadar memnun kalmamıştım.
Duruşu,rengi,kalıcılığı,oturuşu ve fiyatı yüzünden favorilerime girdi diyebilirim.
Bitirebilirsem kesinlikle yenisini alırım.Bitirebilirsem diyorum çünkü bence torunlarıma yetecek kadar büyük bir ürün. :)

- Dizi / Film -

Aslında son zamanlarda yaz tatilinde olmamızın da etkisiyle çok fazla film izledim.Ama bunu çok beğendim diyebileceğim bir film olmadı.
Yine de eğer bir film önerisi isterseniz tüm zamanlarımın favorisi olan bir filmi buradan da sizinle paylaşayım "It's A Wonderful Life" filmini izleyin.Üstüne çok konuşmak istemiyorum çünkü instagramda sırf bu filme methiyeler düzdüğüm bir paylaşımım zaten var.

Dizi konusuna gelirsek de yine daha önce defalarca kez bahsettim ama bu ay tekrardan bitirmemin şerefine "How I Met Your Mother" diyebilirim.
Bayılıyorum.İkinci defa bitirdiğimde finaliyle ilgili olumsuz düşüncelerim tamamen gitti ve iyiki bir kez daha izlemişim dedim.
Hatta ikinci defa izlediğimde dizinin ilk bölümlerinden itibaren ne kadar çok ipucu vermişler aslında demekten kendimi alamadım.

- Müzik -

Ne zaman müzik açacak olsam aklıma ilk Ed Sheeran'ın Firefly şarkısı geliyor.
Bu yüzden seçmek çok zor olmadı.
Başka da bu kadar net seçebileceğim bir şarkı söyleyemem bu ay için.

- Mekan -

Eğer İstanbul'da yaşıyorsanız gitmenizi önerebileceğim yer Caddebostan'daki "Daily Dana" olurdu.Tabiki yalnızca burayı öneremem ama eylül ayında gittiğim gezdiğim yerlerden en sevdiğim,hizmetleri,yiyecekleri,mekanı en hoş olan yerlerden biriydi.

Benim eylül favorilerim diğer bir deyişle in'lerim bu şekildeydi.
Sizin favorileriniz neler oldu yorum bırakırsanız sevinirim.
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder